Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal der til?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Kbh S
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er meget aktiv med håndbold for unge. Jeg gør hvad jeg kan for at få så mange uge til at bevægesig og have det sjovt sammen.
Jeg ved desværre også hvor svært det er at skaffe sponsere, til klubber eller arrangementer for unge.

Jeg har tænkt over hvad der skal til, før at nogle flere valgte at sponsorere de lokale sports klubber.

For det er jo endelig ikke meget, man som virksomhed for ud af at smide penge efter ungdomsklubber. Ofte er det bare et lille logo på en U12 holdtrøje, som ikke særlig mange vil ligge mærke til. 

Hvad mener du der skal til, før at din virksomhed vil støtte en sports ungdomforening? 

Ville det værre mere interesserende, hvis en forening for eksempel hver måned havde et arrangement på stranden eller på en offentlig plads. Hvor din virksomheds logo, ville blive vist frem? 

Jeg mener ikke at foreningerne gør nok selv, for at vise deres sponsorere frem for offentligheden. Hvilket jeg desværre også tror har været med til at skabe den tørke af sponsorere som der er. Foreningerne har desværre glemt, at intet er gratis og de ikke bare kan rage sig uden at give noget igen.

Kunne du finde på at blive sponsorer? (For 7000 Kr)

Hvad skal der til for at du blev sponsor, for et beløb på 7000 Kr.

• Ja der er jeg allerede (0%)
  • Ja men kun hvis foreningen, gjorde mere for at vise min virksomhed frem. (0%)
  • Ja hvis jeg fik et regnskab over, hvad pengene blev brugt til. (0%)
  • Ja men kun hvis det havde personlig interesse. (50%)
  • Nej ville ikke få nok ud af det. (50%)
  • Nej det har jeg bare ikke lyst til. (0%)
  • Totalt antal stemmer: 2
  • Afstemning sluttede: 05/07/2012

WebHotel gratis en hel måned, Brug rabatkoden: gratis
Hvis du ikke er tilfreds, er du IKKE bundet til køb.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)