Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du en god whiskey?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Singleton - 12 års Whisky til billige penge.

Smager FANTASTISK! Bedste whisky jeg kender.

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Fokus Administration:

Hej

Når jeg skal have whiskey-pladsen fyldt op derhjemme ender jeg altid med en af de billige slags. Oftest Jameson, Jim Beam, Tullamore Dew. Det er jeg egentlig lidt træt af, da jeg godt vil lære nogle af de lidt mindre kendte mærker at kende. Problemet er, at de få gange, jeg har forsøgt mig med en noget dyrere whiskey, er jeg blevet godt skuffet, og det har ikke kunnet glæde ganen helt vildt at smide lidt flere penge på disken. Eneste meget positive erfaring er Talisker, så nu vil jeg høre Jer ad, om I har et godt mærke, som I bare er helt vilde med?

Michael

Jeg synes du skal starte med at finde ud af hvilken slags whiskey du er mest til. Prøv fx en Wild Turkey (Bourbon - amerikansk whiskey) og sammenlign den med en MacAllan (skotsk whiskey)

begge er rigtigt gode og gode for en begynder til at finde ud af hvilken vej man skal gå.

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var lige henne og tjekke, har 3 forskellige stående: JW Blue Label, Laphroigh og Glenlivet. 3 meget forskellige whiskies der hver især egner sig til forskellige situationer/humør ((-:

Det sidste MacAllan er desværre drukket ))-:

Lige nu arbejder jeg på vinkælderen så de flaskerne ikke ligger og trækker skind og får prop (-:

/Banditten

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Den bedste jeg har smagt er tomatin decades. det er en whiskey hvor de har blandet den bedste whikey fra hvert årti fra 1940-2000 til ære for deres distellerimester som gik på pension. Har iøvrigt også været på rundtur på distelleriet. det kan klart anbefales. lugten i hallen hvor de opbevarer tønderne er helt speciel.

Du kan prøve at hælde lidt vand i din whiskey (glasset, IKKE flasken!) det giver en bedre smags oplevelse især hvis den er meget røget eller smager meget af spagnum som den er.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)