Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af forum - ideer og tilbud modtages

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 12
Fra  www.appletilbud.dk Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er

Jeg har netop lige startet et dansk forum, for min store interesse løb, på siden www.loebeforum.dk

Jeg har ingen rigtig forstand på SEO eller hjemmesider, men efter et par dage, er det da lykkedes at få siden op at køre med lidt adsense reklamer.

Men hvis vi skal være ærlige, er det jo en elendig hjemmeside. (desuden er den blevet spammet)

Hvad er jeres tanker, om ideen bag et løbeforum? Meningen er siden kun skal indeholde forum.

Er ideen god nok til at tjene lidt ved siden af sin SU? Hvis ja hvordan?

Hvis der kommer gode forslag, er min plan at outsource opgaven, til en af jer eksperter derude.

Håber det er forståeligt hvad jeg gerne vil have hjælp til.

Takker på forhånd, hav en fantastisk dag.

Mvh Kasper

Tilmeldt 27. May 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:14

Hej kasper,

Vi vil meget gerne i dialog med dig omkring optimering af siden samt SEO delen.

For yderligere kompetencebeskrivelse samt reference, se gerne www.wexo.dk

De bedste hilsner

Jens Johannsen

jens@wexo.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:40

ideer opret selv bruger og debattere med dig selv så ser det ud til det er et aktive forum og folk er meget motiveret til at oprette sig i aktive forum og de er der større chance og begynder debattere i de tråde du har oprette og de nye bruger vil så begynde at oprette tråde nye tråde .

Opret en blogs op ad forum det gør man tit på forummer dette kan øge den interne links og du kan udvise en stor viden om dit emme , dette vil også motivere folk oprette sig især vis du har en stor , vil folk være motiveret til at spørge dig om råd og det vil skaffe nye bruger.

Få social medier på siden siden det er godt middel til at sprede sin side at andre folk anbefaler ens side få især i gang med facebook men sørg også for at få google plus i gang .

videoer er medie som er ved at blive vigtigere de ses højere i google så en god video om siden er en god ide til at starte med .

få skrevet presse meddelelser ud om siden

så få slette alt det bare oprette de piller med der er oprette cirka 20 .000 indlæg med nærmeste samme tekst i dit forum

Ekstra ideer her

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)