Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

e-bil.dk feedback

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Mit første indlægAmino :-)

Jeg har lavet bilsiden www.e-bil.dk som er ca. 30 færdig, så i skal kun komme med ris/ros på selve konceptet, designet og alle fejl arbejder vi hårdt på og der kommer ændringer undervejs, så det ikke er så gråt. teksten på hele siden skal også skrives om til en mere SEO venlig, Så se venligst bort fra det også.

hvis du er bil interesseret og hvem er ikke det? så må du gerne tilmelde dig og teste siden, hvis du har lyst? eller bare begynde at bruge den, forummet og de andre vigtige dele er funktions dygtige.

Hvad synes i om en bil side som ikke bare er en salgs side med et forum, men mere et community i stil med bilgalleri.

Forslag er velkomne. :-)

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:38

Det er genialt. Men stadig meget set. Hvor skiller i jer ud henne?

Nu er jeg mere markedsførings intresseret, så jeg synes i skal få kigget på jeres Meta Tags hurtigt! Jeres forside hedder "Nyheder" Måske den burde hedde "E-Bil - Danmarks største online bil forum" eller noget i stil med det.

vh Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 21:44

Rigtig fin side, og idé. Synes dog at siden på en eller anden møde virker lidt rodet. Ellers synes jeg at siden ser meget fornuftig ud, der mangler måske lidt indhold i for af tekst, billeder mm. 

- Men alt i alt rigtig fin side, virker lidt rodet som om alt bare er kastet ind. Magler lidt tekst, og billeder. Men tror det kunne blive en rigtig fin side

Best regards / Bedste hilsner 

Frederik - Stokholm Jewelry

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 21:48

Det er svært at komme med konstruktive kommentarer om en side, der er 30% færdig, og hvor designet og teksterne efter planen skal ændres.

Prøv om du kan definere, hvad det er du vil have feedback på.

e-bil.dk:
Hvad synes i om en bil side som ikke bare er en salgs side med et forum, men mere et community i stil med bilgalleri.

Jeg kan svare hvad jeg synes: En bilside kan være ok, men jeg ville ikke bruge megen tid på netop denne side. Jeg synes den spreder sig over alt, og bliver dermed - efter min mening - tyndbenet og uden kraft. Det er i sin nuværende form ikke en side, der leverer noget til mig.(og ja, jeg kunne godt være målgruppen for en side med drive og viden)

Er siden lavet for at levere ny viden til voksne mennesker, der i forvejen har en del viden - eller er det en side til unge, der drømmer og læser - eller skal siden bruges til affiliate eller???

Det er lettere at forholde sig til din side, hvis du fortæller hvad dit mål er.

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 22:02

Super gode forslag, alt det med Meta tags osv arbejder vi på nu.

Lone Ginnerup:
Jeg kan svare hvad jeg synes: En bilside kan være ok, men jeg ville ikke bruge megen tid på netop denne side. Jeg synes den spreder sig over alt, og bliver dermed - efter min mening - tyndbenet og uden kraft. Det er i sin nuværende form ikke en side, der leverer noget til mig.(og ja, jeg kunne godt være målgruppen for en side med drive og viden)

Det er vores mål at alle skal kunne bruge siden, på tværs af hvilken bil du kører og har interessere for. Det skal derfor ikke være en mærkeside eller en side kun for unge. Bil verden er meget bred og der er plads til alle og hvis man ønsker en en bestemt mærke side, har du rig mulighed for at lave din egen gruppe som kan gøre offentlig eller kun for medlemmer.

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:09

husk google viser op til 70 tegn i titlen udnyt det.

social logoer lav dem i deres farver de er meget svære at se.

Farverne siden grunden den er lige lovlige grå og kedelige for mig.

ja svært give feedback i skriver 30% færdig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 22:13

e-bil.dk:
man ønsker en en bestemt mærke side, har du rig mulighed for at lave din egen gruppe som kan gøre offentlig eller kun for medlemmer.

Ja da - det kan alle, hvis de magter det og ønsker det. Det var nu ikke grimt tænkt eller spurgt. Det var et ønske om at få helt styr på, hvad du har i tankerne med siden. Jeg kunne ikke spore mig ind på det ved at læse siden.

Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:26

Fed ide, synes selv vi mangler flere bilsider her i DK da det eneste bil-community vi har er bilgalleri (som til tider kan være meget barnlig)

Er selv meget bilinteresseret (en af mange grunde jeg flyttede til tyskland), så hvis du mangler en til at bidrage til siden, med bilnyheder biltest osv. så bare sig til.

Ang. siden, syntes jeg den mangler nogle billeder og farve, men er vel heller ikke at forlange efter kun 30%

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1770
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 22:50

Big Smile Nice. Husk at tilmelde den til vores link katalog når den er 100% færdig.

Elbiler og EL scooter er vist fremtiden.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 00:01

Hvis ikke jeg interesserede mig for biler (og vin) havde jeg været en velhavende mand :-)

Der findes jo en hel del sites om biler i forvejen, så måske du skulle forsøge at finde et område, eller en niche, som sitet primært skal være rettet mod. Det kunne være køb af bil, vedligeholdelse eller noget tredje. Og så have alt det andet, såsom nyheder, som noget sekundært.

Mvh Carsten

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)