Nu har der været et par folk, der i dag ikke har fået leveret tekster og allerede betalt for dem, hvilket jo er meget sørgeligt. Jeg ser mig nødsaget til at komme med en kommentar til dette, da jeg fra tilbudsgiver blev tilbudt 100 kr. pr. tekst for at skrive dem.
Jeg så aldrig nogen af pengene og nåede at skrive ca. 80 tekster, blandt andet om husstandsvindmøller, de nævnte Georg Jensen sager og meget meget mere.
Da jeg fandt ud af, at der ikke var chance for at få nogle af pengene og jeg fandt ud af at det var svindel, ringede jeg flere gange til pågældende person, som gentagne gange lovede pengene tilbage også til de parter, der havde betalt. Dette kan jeg så forstå nu ikke er sket og det gør mig virkelig ked af det, på jeres vegne.
Nu må jeg ikke nævne navne herinde men pågældende har jeg heller ikke set aktiv i en længere periode på debatten og det hænger måske meget godt sammen med hvad der foregår, med returbetalinger, der ikke er sket, levering af tekster, der ikke er sket osv.
Jeg fik langt fra den betaling jeg var blevet lovet, på de artikler jeg fik solgt - i forhold til dem jeg havde lavet - så jeg tror vi er mange, som føler vi er blevet r..pulet godt og grundigt.
Nu er vi alle en erfaring rigere og ved hvor vigtigt det er, at få klare aftaler i forhold til de ordrer der bliver indgået.
Med venlig hilsen Carsten
Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her