Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investeringsmøde

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 37
Fra  LifePlan Kajak & Friluftsliv Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Investerings-interesserede

Der afholdes informationsmøde om investeringsforeningen Bridge. Der vil holdes et oplæg af to svenske investeringseksperter med omdrejningspunktet venturekapital. At deltage er helt uforpligtende og kun ment som inspiraton og et indlæg i debatten om spændende investeringsmuligheder.

Tid og sted: lørdag d. 16/6 kl. 10:00 på Café Sommerfuglen i Valby http://www.cafesommerfuglen.dk/

Tilmelding til undertegnede af hensyn til pladser og forplejning, -og gerne i god tid. Skriv gerne en privat besked.

Mvh. Frederik
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 14:24
er det noget, som du tjener på siden at du har alle disse affliatelinks ?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 14:30
Da Bridge også er MLM, er den rykket til den korrekte kategori.

Hold venligst MLM til denne kategori!

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:35
Må endnu engang - og det er ikke for at starte en diskussion eller for den sags skyld indikere at jeg ikke forstår motivet - men endnu engang må jeg stille mig spørgende til hvorfor en melding om et møde hvor der tales om investeringer skal flyttes til MLM kategorien. MLM delen i Bridge sammenhæng er jo blot redskabet som bruges til at formidle markedsføringen af Bridge.

No need to comment on this - konstatere blot ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 14:36
Fordi det er MLM.
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:42
Så lad mig - nu du skulle kommentere den - spørge dig således: HVIS nu du afholder et møde hvor du informere om de shopløsninger du tilbyder gennem DUBLI - og dermed ønsker at ramme målgruppen for disse løsninger; enten eksisterende butikker eller butikker som overvejer en løsninger baseret på modellen fra DUBLI - OG informationsmødet udelukkende handler om shopløsninger - og ikke forretningsmuligheden baseret på MLM i DUBLI - ville du så ikke være langt bedre tjent med at indlægget annonceres i en af de kategorier hvor din målgruppe er - hvor din målgruppe læser med....!

Så svaret er: JO!

Som shop-ejer kigger du altså ikke efter shopløsninger i MLM kategorien...!
For at være helt ærlig - så synes jeg faktisk du har for travlt med at kategorisere - især taget i betragtning at MLM blot er et markedsføringsredskab; lige netop i dit selskab, DUBLI, er der rigtig mange som udelukkende basere deres forretning på salg af shopløsninger og ikke på at fremme selve forretningsmuligheden.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 14:47
Det kræver en investering før man kan investere. Derfor er det ikke blot en alm. investeringsmulighed, derudover kræver det ikke en ekstra investering at bygge netværk i Bridge, derfor kan investeringsmødet også bruges som MLM-hvervemøde.

Bridge er MLM, og ligger her indtil Thorborg evt. flytter det.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:49
Dato: 06-06-2007 14:46:34 Forfatter: Dimitri Hardorff Det kræver en investering før man kan investere. Derfor er det ikke blot en alm. investeringsmulighed, derudover er der mulighed for at bygge netværk, hvilket bla. gør det til MLM.

Hvis Du mener at den skal rykkes, så tag den op med Thorborg.

Nu kender jeg ikke detaljerne omkring BRIDGE - og hvilke krav der stilles for at blive en del investeringsklubben - og skal den rykkes, må det være op til Frederik - jeg pointere blot at man ikke altid uden videre bare skal flytte indlæg til MLM kategorien.

(Plejer du iøvrigt ikke at linke til DUBLI i din signatur...? - Er du ikke DUBLI repræsentant længere...?)

MVH

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 14:58
Dato: 06-06-2007 14:49:23
Forfatter: Lasse Burholt

(Plejer du iøvrigt ikke at linke til DUBLI i din signatur...? - Er du ikke DUBLI repræsentant længere...?)

Jo og jo :)

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 15:01
Hold da op, Lasse! Du er virkelig kæk i dag!

Men hvis virksomheden baseret noget på MLM, så hører de altså til i den kategori...

Og det er ikke Frederik, som endeligt afgør hvilket kategori, den skal ligge i... Hvis den passer bedre ind et andet sted, så rykker vi den altså derover...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)