Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal pengene bruges til?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-venner. 

Nu har jeg fulgt med herinde i et par år og har endda en anden profil herinde, men... Jeg har et spørgsmål som jeg gerne vil have hjælp til, uden at der kommet nogle personlige forstyrrelser og venner ind over det.

Jeg er en 18-årig fyr, jeg studerer på 2.g på Handelsskole og har tidligere været selvstændig. 

Jeg har på nuværende tidspunkt opsparet 70-80.000 op og nu står jeg med et "problem", hvad skal jeg bruge pengene til? 

Har overvejet at starte et lille rengøringsfirma. 

Har også overvejet at investerer i en ejerlejlighed. 

Hvad er jeres ideer? 

Håber i vil hjælpe mig.

Hav en rigtig godt dag. 

Med venlig hilsen 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15009
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skulle starte med at finde ud af, hva du gerne vil have ud af pengene? Skal de bruges på dig selv, skal de investeres eller skal de bare stå som cash i banken uden renter af betydning...

Dernæst skal du finde ud af, hvor længe du evt ønsker at investerer dem. Skal du bruge dem om 2 år, fordi du flytter eller lignende?

Så inden nogen kan rådgive dig det mindste, så skal du have gjort op med dig selv, hvordan og hvorledes, ellers får du ingen brugbare og fornuftige forslag... 

Og et rengøringsfirma er virkelig en hård vej at gå, hvis du ik selv er parat til at knokle røven ud af bukserne +45 timer om ugen...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15009
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:54

Okay så gav det pludselig mere info ;D

Umildbart så er jeg på ingen måde tilhænger af rengøringsbranchen, men det er måske også fordi, at min holdning lidt er, at det er en "luderbranche"... De store udnytter de små firmaer på det groveste...

Ejerlejlighed er dumt, da det er en meget dyr og ikke særlig rentabel måde, at investerer i ejendomme på. Skal du noget, så skal du købe et hus/ejendom med flere lejligheder. Jeg siger ik, at du skal købe et ejendomskompleks med 1000 lejligheder eller lignende, men du kan sagtens lave en ganske god forretning ud af, at købe et hus med 2-4 lejligheder i... Ganske god, hvis du blot at næse for, hva du skal gå efter, og hvordan det skal gøres...

Alternativt er der muligheden for at være business angel, hvor du køber små andele af firmaer, eller du kunne blive direkte investor i f.eks en Amino virksomhed, hvor du køber xx% af firmaet. Om det så skal ske som passiv investor, eller om du vil have indflydelse, det kan du jo aftale dig fra...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)