OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Så må din side være inficeret, stoler 100% på avast advarsler og googles browser advarsler. En af Islands største nyhedssites, gav engang denne besked og heldigvis trykkede jeg ikke ignorer, da det viste sig de rent faktisk have fået noget malware.
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Men jeg har da ikke lagt sådan noget ud.. aner ikke engang hvad det er..
Din website er blevet hacket, er typisk pga et hul i sikkerheden hos din webhost.
Kontakt din webhost og bed dem tjekke din website for virus/hacks - muligt de vil tørre den af på dig, men det er oftest webhost egen sikkerhed det er galt med.
Prøv at deaktivere alle de plugins du måtte have tilføjet.
Slet så indholdet af et_temp - selvfølgelig efter at have taget en sikkerhedskopi af sitet, så du kan reetablere, hvis sitet skulle fejle.
TAC plugin'et er godt til at finde potentiel skadelig kode, også selvom den måske er maskeret via kryptering.
Nogle udbydere af WordPress themes gemmer dofollow reklame linkskrypteret i koden. Det kan også være kald til ekstern kode, som de så kan kontrollere på afstand, uden brugeren af themet opdager det. Det sker ofte i gratis themes, men også "købe-themes", kan være inficeret med det skrammel.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg har problemer med at få TAC til at virke? Jeg kan ikke finde frem til indstillingerne for pluginet.
DU finder indstillingerne for TAC under Udseende: