Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker hjælp til opstart af webshop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg ønsker at starte en webshop op - og har brug for lidt hjælp:

1: Jeg ønsker at have det som bi erhverv - men hvordan så med a/b skat? - cvr nr ?

2: Er det samme gældende regler med regnskab - indberetninger ( moms / Skat ) som hidtil som selvstændig erhvervsdrivende?

3: Da jeg ikke kender forsendelsesflowet i antal - hvilken transportør er så anbefalelsesværdig - der både er billig og ligetil? :)

4: Hvordan er det i forhold til import fra udlandet hvis man taler europa - eller derudover? Regnskabsmæssigt

5: Hvad er anbefalt i forhold til hostingløsninger - samt webshop udbydere?

6: Hvad siger erfaringerne i forhold til onlinebetaling - er det primært visa/electron / dankort - eller benytter folk sig ligeledes af andre kort? ( Ønsker kun forsendelse til Danmark )

7: Da jeg har en ide om at skulle handle med bla: Kosmetik - parfumer - skønhedsprodukter - accesories - tasker - tørklæder osv - hvordan finder man så frem til en leverandør både indenlands og udenlands - for selvf at kunne få det billigst - men samtidig kunne sælge til en attraktiv pris?

8: Er der spcielle regler eller forhold man skal have med i tankerne i sådan et projekt - heri mener jeg hele webshopbutikken?

Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe med gode råd og vejledning

god dag

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:37

Rigtig mange kosmetikproducenter/grossiter kræver, at du har en fysisk butik - og det er sjældent nok med et værelse i dit private hjem. Så det ser jeg lige umiddelbart, som den største show-stopper medmindre du er klar over det. Så prøv at kontakt forhandlere af nogle af de produkter du ønsker at sælge. Så kan du se hvad der kræves på den front i hvertfald.

Pøj pøj med det :-)

Tilmeldt 1. Jun 12
Skrevet kl. 15:11

Tak for info :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 15:17

Der er ingen anden udvej end at finde de leverandører du kunne tænke dig, at handle hos og så kontakte dem. 

Tilmeldt 1. Jun 12
Skrevet kl. 15:49

Tak - researcher og henvender mig flere steder - så afventer retursvar ss

Tilmeldt 1. Jun 12
Skrevet kl. 12:51

Hvilke udbydere til webshoppen er anbefalelses værdige

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 15:37

Der er så mange rigtig gode - vælg dem du føler er mest troværdig og hjælpsom :-)

Tilmeldt 1. Jun 12
Skrevet kl. 15:46

Ja men kan jeg få navne på nogen i kender??? Og hvad er en platform??

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 15:54

Personling har jeg gode erfaringer med Scannet men du kan evt. søge i freelancer der er rigtig mange herinde der gerne vil lave noget rigtig godt. Kan dog ikke sige hvem ud over at du ofte kan se deres referencer...

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 15:57

platform er den grundform en shop er bygget på. Eks. Prestashop, Oscommerce og Magento. Ud fra dem ligger man designet ovenpå.

Hvilken platform der er bedst er der mange meninger om alt efter hvem du spørge. Der findes flere tråde hvor specielt Prestashop og Magento bliver diskuteret . kig evt. på dem...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)