Hej. Efter længere tids overvejelser har jeg nu besluttet mig for at pøve Google Adsense af. Det lyder jo enormt spændende at man kan tjene en god skilling med sin egen hjemmeside. Nogle der har tips til hvordan man kommer igang?? Har hørt om Wordpress, men vil også gerne høre hvordan man opretter sin side. Hvad skal der bruges?? Jeg ser mig selv som være god til at formulere mig og jeg ved lidt af hvert, så det med at skriver bør ikke være noget problem. Det der nok bliver sværere er, hvordan man laver sin side?? Håber på lidt hjælp fra "de kloge" Hilsen En forhåbentlig kommende iværksætter |
Hejsa
1. Du bliver ikke rig på en dag med Adsence
2. Wordpress er ganske udmærket, absolut!
3. Start med at finde ud af hvad du præcis vil skrive og tag det derfra. Hvad er dit stærkeste område?
4. Klø på der er masser af hjælpemidler på Internettet til hvordan du kommer i gang med en evt hjemmeside. Du er velkommen til at smide en PB til mig så vil jeg gerne give en hånd med så du kan komme igang.

2. Wordpress er ganske udmærket, absolut!
3. Start med at finde ud af hvad du præcis vil skrive og tag det derfra. Hvad er dit stærkeste område?
4. Klø på der er masser af hjælpemidler på Internettet til hvordan du kommer i gang med en evt hjemmeside. Du er velkommen til at smide en PB til mig så vil jeg gerne give en hånd med så du kan komme igang.