Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bounce rate: 99,75 på min anden mest besøgte side

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har denne webshop. Jeg har arbejdet en del på søgemaskineoptimering og har øget min views meget, men mine landing pages er langt fra optimale, finder jeg ud af. 

Denne side får vildt mange besøg. Den fik 261 besøg ud af 327 i går. Jeg ved at den ranker godt på et keyword, men jeg tvivler meget stærkt på at det har over 200 daglige søgninger. 

Hvad er det som er gået helt galt? 

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Skrevet kl. 14:28

Jeg kan se at folk bliver ved med at lande på den side. Det er lidt frustrerende :) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 14:36

Du gør dig godt som model Sadeq Cool

Tjek de andre sider på side 1 på søgeordet de fleste kommer via' hvis de ikke køber må det jo være det forkerte produkt i forhold til det de leder efter :)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Skrevet kl. 14:58

Jeg er ikke modellen på det billede. Jeg er kun model på The Blue uniform tøjet Big Smile

Mine konkurrenter får folk ind på tøjmærket fremfor produktet. Folk leder måske efter den hvide skjorte og går, når de ser at det er den blå. Er det bare lidt tekst nogle links som skal omdirigeres? :) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 15:05

Kan det tænkes at det ikke er danske besøgende der kommer ind? 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Skrevet kl. 15:28

Det er danske besøgende. Over 90% af mine besøgende er fra Danmark, så det ville være lidt spøjst. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:28

der er ekstrem mange webshop med tøj og konkurrence er hård og det går tid at skabe sig et brand

ide lav noget mere på siden videoer

få lavet en masse presse omtale om siden

kør på med social aktive

husk giv aldrig når man rammer et stort markedet og slår igennem tjenes der penge

søgte lige skjorter der er vildt mange der laver adwords og søgeord optimere deres side ekstremt godt og det ser ud til flere er meget mere besøgt end din side  eksempelvis har nummer 1 en alexa rank 48.000 miinto.dk/ det er ikke fuldt retvisende hvor mange besøgene men jeg tvivler under 10.000 besøgene unikke besøgene  den side har om dagen  , din har alexa rank den er 2.5 million husk jo lavere rank ,, jo mere besøgt er siden så du har et stykke op ad endnu , jeg kunne se mange andre sider så ud til at være godt besøgt umiddelbart så det er sider nærmer sig portaler som amino.dk og de største sider i DK da markedet er meget konkurrence præget

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 10:18

Kan det evt. være prisen? Jeg tænker bare 750,- for en skjorte. Det er ikke sikkert at de besøgende lige havde det i tankerne.

Derudover har du en meget lidt synlig kurv samt "læg i kurv" knap. Der ville jeg nok bryde designet med nogle farver.

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Skrevet kl. 15:44

Mikael: 

Jeg har godt tænkt på videoer, men hvordan mener du? Mener du som produktfotos? 

Presseomtale er noget jeg arbejder på og jeg er 16 år gammel, så der burde være en mulighed i lokalavisen. De sociale medier arbejder jeg ikke så meget på, da jeg egentlig ikke har noget at poste, udover blogindlæg et par gange om ugen. 

Jeg har ikke forsøgt at ranke på skjorter. Det er umuligt, hvis jeg selv skal gøre arbejdet. Derfor har jeg valgt at fokusere på at ranke på tøjmærkerne og modellerne, hvilket er gået fint og har givet størstedelen af mine besøg. Jeg har bevidst valgt tøjmærker, som ikke er udbredte i alt for mange webshops, da konkurrencen er så stor. Mine tøjmærker forhandles ikke mange andre steder og det har været tanken bag det hele. 

Kent:

Jeg ranker som sagt på tøjmærkerne og modellerne, så folk er ude efter lige netop den skjorte. Derfor burde de kende prisen nogenlunde, fra facebook eller nogle konkurrenter.

Det har du ret i. Jeg er igang med at finde en, som kan finde en farve som bryder designet, uden at det bliver grimt.

Tak for jeres svar! Og flere tips er naturligvis stadig velkommen :) 
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:05

Sadeq Alwan:

Mikael: 

Jeg har godt tænkt på videoer, men hvordan mener du? Mener du som produktfotos? 

Presseomtale er noget jeg arbejder på og jeg er 16 år gammel, så der burde være en mulighed i lokalavisen. De sociale medier arbejder jeg ikke så meget på, da jeg egentlig ikke har noget at poste, udover blogindlæg et par gange om ugen. 

Jeg har ikke forsøgt at ranke på skjorter. Det er umuligt, hvis jeg selv skal gøre arbejdet. Derfor har jeg valgt at fokusere på at ranke på tøjmærkerne og modellerne, hvilket er gået fint og har givet størstedelen af mine besøg. Jeg har bevidst valgt tøjmærker, som ikke er udbredte i alt for mange webshops, da konkurrencen er så stor. Mine tøjmærker forhandles ikke mange andre steder og det har været tanken bag det hele. 

Kent:

Jeg ranker som sagt på tøjmærkerne og modellerne, så folk er ude efter lige netop den skjorte. Derfor burde de kende prisen nogenlunde, fra facebook eller nogle konkurrenter.

Det har du ret i. Jeg er igang med at finde en, som kan finde en farve som bryder designet, uden at det bliver grimt.

Tak for jeres svar! Og flere tips er naturligvis stadig velkommen :) 

videoer som produkt fotos vil selvfølgelige være en nye måde at markedsføre sig på og selvfølgelige også en video om sidens koncept det er klart en god ide.

man behøver ikke være hyper aktive på de social medier , men alle skal starte et sted og så er det bare at komme nu .

et større udvalg klart også en fordel vis man leder efter et mærke , men ser et andet mærke der også ser flot ud bare en billigere pris , derved et bredt udvalg en god ide så er der mere til enhver smag og hvad folk har råd til og jeg tror også prisen på varerne spiller ind at mange ikke har det i sine webshops , for folk går rigtigt meget efter prisen de dyrere eksklusive der forstiller jeg mig uden være ekspert det felt , jeg tror folk handler i butikken ved de vare der er de dyreste man vil prøve det før man betaler  750 kroner for en skjorte

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)