Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnere søges til opstart af jobforum.dk!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Jun 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej driftige Aminobruger!

Jeg er i gang med at starte en jobportal og søger ligesindede iværksættere til at indgå i et partnerskab. Jeg har selv en masse gode ideer og det har du garanteret også - sammen bliver det bare endnu større!

Jeg har ikke selv design/programmør-færdigheder, men er konceptuelt dygtig og styrer det skrevne ord med hård hånd! Har desuden en masse erhvervs- og ledererfaring samt et stort netværk i store og veletablerede danske virksomheder.

Som du sikkert ved, findes der en række jobsider allerede, men hvis man kigger lidt nærmere på dem, er det ikke andet end sminkede databaser. Derfor er det tanken, at tage kampen op med disse databaser og levere et mere vedkommende produkt - vil ikke ud med alt for meget her, tænk hvis konkurrenterne kiggede med!

Send mig en besked/mail hvis du føler for det, eller hvis du har kommentarer og eller spørgsmål.

På genhør ;o)

Med venlig hilsen

Steen O.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 18:40
Ang. Jobforum,

Er du stadig på udkig efter en partner kan jeg træffes på telefon paw@[remove_this_]dotvision.dk

Med venlig hilsen

Paw Hellegaard

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Jun 07
Skrevet kl. 21:34
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:18
Kære Steen O

Vil du have succes og vide, hvordan jobdatabaserne tænker - Så bliver du vist nødt til at tage en snak med mig ;-)

Som i korte træk har flg. CV

Forfatter til Jobguiden til Internettet (1997 / 2000)

Ledende medarbejde i MatchWork fra 1997 - 2002

Projektleder på rekrutteringssoftware til PriceWaterHouseCoopers Search & Selection

Selvstændig siden 2002 (Heartatwork - nu det korte og mundrette work.dk)

Klik ind på min side: www.work.dk / www.soegjob.net

Som jeg selv står for at designe, opdatere...

Mail eller ring

Venligst

Marianne Steen

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:08
Hej Marianne.
FLOT og MEGET informativ hjemmeside du har. SÅDAN 
Mvh, Christian
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Jun 07
Skrevet kl. 12:17
Hej igen,

Tak til alle jer der har vist interesse for projektet - det er en fed fornemmelse at opleve iværksætter-kulturen herinde på Amino, hvor folk virkelig bakker op om hinanden, Superbt!

En lille rettelse: Mail-adressen jeg angav er forkert - i min iver efter at beskytte mod mailadresse-crawlere og spam, kom jeg til at skrive et "a" for meget ind i min adresse. Hvis nogen af jer har forsøgt jer på den forkerte adresse, så er her svaret på, hvorfor mailen ikke er nået frem og jeg ikke har svaret. Se venligst nedenfor i dette indlæg for den rigtige adresse.

Jeg har i mellemtiden også forsøgt mig med en gratis-annonce på CBS'' hjemmeside, og vedlægger teksten her (også for lige at holde gryden i kog!):

-------

Til opstart af JOBFORUM.DK søges partnere, der har evnen og viljen til at bygge en ny virksomhed op fra næsten ingenting. Rigtigt gættet, det drejer sig om en jobportal, men ikke bare endnu én af slagsen! Til forskel fra de "sminkede databaser" der i dag udgør danskernes foretrukne jobsøge-sites, vil JOBFORUM.DK være et mere vidtgående og dybdefavnende alternativ - et RIGTIGT forum.

Ideen er grundlæggende, at samle et godt og sammentømret hold med så forskellige kompetencer som muligt, og så se hvor langt talentet kan føre det til. På den måde kan virksomheden blive en stærk platform for dit videre karriere-forløb - hvis det da ikke ender med at JOBFORUM.DK bliver det nye Skype, Giga eller MySpace? Men vigtigst af alt, så skal det være sjovt at være med.

Har du fået blod på tanden, så tøv ikke med at tage udfordringen op, og hvis du har færdigheder der rimer på listen her nedenfor, så er du i hvert fald godt på vej:

IT - design og/eller programmering i alle afskygninger.
MEDIER - Visuelt, skriftligt eller telepatisk ;o).
MARKEDSFØRING - branding, netværksmarkedsføring, virale netværk mm.
SALG - spark døren ind og sæt dig på skødet af direktøren!
IVÆRKSÆTTERI - erfaring med eller viljen til at gøre det hele selv.
ØKONOMI - holde styr på likviderne og kontakt til myndighederne.

Som udgangspunkt vil der ikke være de store penge at hente - i starten - men det er tanken, at et fremtidigt overskud deles mellem partnerne. Det er altså ikke et almindeligt og lønnet job du finder her. Til gengæld vil der heller ikke være tale om at indskyde kapital for at være med, da alle nuværende udgifter afholdes af stifter og ejer.

Der vil indenfor kort tid blive holdt en række opstartsmøder i JOBFORUM.DK’s lokaler på Vejlegade, Østerbro, hvor ordet er frit og alting til diskussion. Så skynd dig at smide et par ord om dig selv og hvad du kan tilføre projektet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)