Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætteri og kærligheden - go / no go??

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Der er mange forhold der går i stykker, arbejde/ iværksætteri er kun en skjult undskyldning. I princippet hvis menneske hvilede i sig selv kunne de klare alle slags arbejde og forhold.

Problemet er at manges følelser bliver vækket, særligt mange mænds følelser bliver vækket, hvis han møder kvinden der har power. Jeg besvarer utallige antal af breve. der handler om skilsmisse og at kvinden tjener mere end manden. 

Mande gener skal vænne sig til kvinden tjener mere, og at lige pludselig kvinden "jager" maden.

Generelt skyldes parforholds problemer ens fortid. Vores fortid, sorg og glæder kommer langsomt op, når vi kommer i en tæt kontakt med et anden menneske/ en partner.

Vi få problemer, uoverstemmelser, fordi at vi bringer nogle ting fra fortiden ind i vores forhold.

Desto mindre problemer man har fra fortiden,eller har afklaret sine problemer, desto bedre ens forhold er.

K.h parterapeuten 

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for alle jeres kommentarer. Det har været dejligt at få forskellige bud. Jeg har tænkt og vi har talt godt sammen. Det er klart at en udfordring omkring mit iværksætteri ikke står alene, men jeg har så valgt at skåne jer for en længere version. På Amino er erfaringen med netop iværksætteri, så det har jo været oplagt at spørge ind til jeres erfaringer med netop dét.

Så - tusinde tak. Vi får se hvad der sker i fremtiden, men kærlighed ... det skal der være !! :)

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)