Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hey kan i høre det???

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

så er der arbejder det er dejligt at være iværksættere man laver arbejde hele ugen , da fritid og arbejde er det samme for mange af os iværksættere da det er vores hobby vi laver det vi elsker at laver vi hele tiden

men det er endnu bedre i morgen lørdag og en endnu bedre arbejdsdage er søndag og mandag er da også meget god faktisk alle uges 7 dage er dejligt at lave sin hobby

Jeg nyder at have fri!... Jeg nyder at være sammen med min kone og børn, venner og familie!......

Mikael uanset om du elsker det du laver, så husk at hold en fridag eller 2 :)..... Du mister din såkaldte iværksætterpassion, hvis du ikke kobler af en gang i mellem! :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 12:19

Neeeeej-da:
Mikael uanset om du elsker det du laver, så husk at hold en fridag eller 2 :)..... Du mister din såkaldte iværksætterpassion, hvis du ikke kobler af en gang i mellem! :)

Fare for at køre træt? :P

Her er et godt bud på at koble af: Tag en pak Beer (En nem sixpack), og så tag ud og fisk. Dejlig afslapning.

Og god weekend til jer som vælger at holde det :) 

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 12:28

Jonas:

Her er et godt bud på at koble af: Tag en pak Beer (En nem sixpack), og så tag ud og fisk. Dejlig afslapning.

Er altid klar på en bajer ;)....

Skal jeg koble HELT af, så det en tur på legepladsen med de 2 små, uden moren ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:50

Neeeeej-da:

Mikael christiansen:

så er der arbejder det er dejligt at være iværksættere man laver arbejde hele ugen , da fritid og arbejde er det samme for mange af os iværksættere da det er vores hobby vi laver det vi elsker at laver vi hele tiden

men det er endnu bedre i morgen lørdag og en endnu bedre arbejdsdage er søndag og mandag er da også meget god faktisk alle uges 7 dage er dejligt at lave sin hobby

Jeg nyder at have fri!... Jeg nyder at være sammen med min kone og børn, venner og familie!......

jeg kobler af med  mit arbejde , vis ikke har noget at rive i bliver jeg stresset , sådan har jeg altid været og vis er kommet i ro perioder laver jeg ikke nok glemmer rode op med mere og jeg sover for meget og jeg glemmer min familie , så jeg skal simpelthen lave noget , jeg har min passion i ellers er jeg ikke til at holde ud.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:57

Glædelig fredag og god weekend til alle Wink

- Lad os så få noget ordentlig sommervejr igen, tak Cool 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:58

Jonas:

Neeeeej-da:

Fare for at køre træt? :P

"Tag din gamle sweater på, og lad bare skægget stå Smile

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 17:37

24 minutter til FRIHED her!!

God weekend venner.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 19:16

Ja, det bliver rart med et par dage i lavere tempo. Jeg tror at jeg vil køre en lang tur, det er ren afslapningsterapi for mig.

Mvh Carsten

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 19:42

Ja denne her weekend er i TOP VINKEL! :)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)