Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til investering af 10.000 kroner !!!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er en gut på 16 år der har forhandlet mig op til 10.000, jeg har sat mig som mål at jeg vil fordoble beløbet. har i klogehoveder der ude nogle gode idéer til hvordan pengene kunne investeres. Det må hjertens gerne være noget man skal bruge tid på selv:) 

MVH Anders. 

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 09:26

Du er på et iværksætter forum, så find nogle produkter du har passion for og få stablet en billig webshop på benene.
Go for it :)

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 09:29

Syntes bare der er så satans mangeforskellige produkter på det enorme internet markede, jeg er ellers game på idéen, du skulle da vel ikke have nogle idéer til produkter man kunne sælge :) ? 

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 09:40

Der er mange webshops - fordi der er et KÆMPE markednettet.

Og nej jeg har ikke lige nogen ide til hvad du kan sælge, det er meget individuelt - min store passion er herre ure, derfor sælger jeg det (se nedenstående link).

Hvis din store passion af løb, så skulle du måske lave en sko forretning, eller pulsur forretning.
Gør noget hvor der er passion.

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:44

Thesound:
Hej jeg er en gut på 16 år der har forhandlet mig op til 10.000, jeg har sat mig som mål at jeg vil fordoble beløbet. har i klogehoveder der ude nogle gode idéer til hvordan pengene kunne investeres.

Start med få nogle varer, sælge dem på marked samt online. Find noget ikke mange andre har, helst ingen men det er svært.

Thesound:
Det må hjertens gerne være noget man skal bruge tid på selv:) 

Glæder mig at se du gerne vil yde noget selv, du kan være heldig fordoble på en weekend, f.eks købe armbånd til en festival og sælge dem fra en lille bod (husk tilladelsen) samt told og skat.

Du er velkommen til skrive en PM, måske har jeg nogle du kan købe billigt, evt på kommission. Det er fede armbånd som de unge er vilde med.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 10:05

Du kunne også kaste dig ud i affiliate marketing. Det kræver bare at man sætter sig godt ind i tingene. Ud fra de 10.000, kan du bruge et mindre beløb på en hjemmeside, hosting, lidt betalte artikler til et produkt du gerne vil sælge (du kan evt kigge på ClickBank efter et produkt du kan li), og så arbejde på at få den side op i Google på lange nøgleord (hvilket som oftest ikke er så svært). Der var en konkurrence her på Amino fra sidste år hvor nogen friske mænd ville se hvem der kunne tjene 5.000 på en ny affiliate side på én måned. Vinderen kom efter ca 110 dage. Så det er muligvis en længere invistering (men det kræver langt fra alle pengene), og kommer ind igen med venner. (Hvis man rammer de rigtige nøgleord).

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)