Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig online markedsføring

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har netop startet virksomheden, CUonline.dk, som leverer online markedsføring til private, små virksomheder, foreninger og klubber. Klik dig ind på http://www.cuonline.dk og se udvalget af markedsføringsmateriale til Danmarks billigste priser.

Ved at købe markedsføring hos CUonline, støtter du også Dyrenes Beskyttelse. CUonline giver 10% af det årlige overskud til Dyrenes Beskyttelse.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 16:41
Ikke fordi du skal oplyse de økonomiske forhold, men er der overhoved noget som tilkommer Dyrenes Beskyttelse?

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 16:44
Jeg kan naturligvis ikke oplyse noget økonomisk endnu, da det er en nystartet virksomhed, men det er 110% ærligt, når jeg skriver, at det altså ikke kun er CUonline som napper alle pengene, men også bruger en del af dem på velgørende formål.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 21:46
Hvis du vil virke seriøs, må du donere en del af omsætningen - ikke af overskudet. Det er alt for let at udregne og fittle med tallet for "overskud".

Måske kunne du også øge effekten ved at donere pengene til nødlidende mennesker i stedet for dyr, men det er vist bare en privat holdning. :)

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)