Jeg har netop startet virksomheden, CUonline.dk, som leverer online markedsføring til private, små virksomheder, foreninger og klubber. Klik dig ind på http://www.cuonline.dk og se udvalget af markedsføringsmateriale til Danmarks billigste priser.
Ved at købe markedsføring hos CUonline, støtter du også Dyrenes Beskyttelse. CUonline giver 10% af det årlige overskud til Dyrenes Beskyttelse.
Jeg kan naturligvis ikke oplyse noget økonomisk endnu, da det er en nystartet virksomhed, men det er 110% ærligt, når jeg skriver, at det altså ikke kun er CUonline som napper alle pengene, men også bruger en del af dem på velgørende formål.
Hvis du vil virke seriøs, må du donere en del af omsætningen - ikke af overskudet. Det er alt for let at udregne og fittle med tallet for "overskud".
Måske kunne du også øge effekten ved at donere pengene til nødlidende mennesker i stedet for dyr, men det er vist bare en privat holdning. :)
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.