Så er der snart nyt igen. Jeg har tænkt meget over hvilke problemer iværksættere har og der er mange. Men det største, korriger mig endelig hvis jeg tager fejl, er synlighed/marketing. Jeg tror jeg er kommet frem til en mulig løsning og jeg vil høre hvad i synes om den. Amino opretter en auktionsside, hvor alle iværksættere kan sætte deres varer til salg. Ideen er at starte med en lav startpris, så auktionen bliver så spændende som mulig. Tanken er at man så sætter få varer til salg og så ellers markedsfører sin e-butik etc. i beskrivelsen af varen. Da der kun er få varer, vil de fleste interesserede købere, blive tvunget til at følge linket til butikken og købe varerne der. Med andre ord får man en god sjat kvalificerede besøgende til sin butik. Dertil får alle iværksættere deres egen "shop" med unik URL, som de så kan markedsføre. Der bliver alle ens auktioner listet og man kan selv designe den som man vil (inden for systemets grænser) Auktionerne kommer selvfølgelig også i relevante kategorier på selve auktionssiden. "Shoppen" kan man så evt. linke til fra sin egen butik og lave en event ud af det. Tanken er ikke kun at der skal være fysiske produkter. Det kan også være "Jeg skriver en pressemeddelse" til startpris en krone. Hvis den så bliver budt op i f.eks. 1.000 kr., så har man fat i en ny kunde man måske kan arbejde med i fremtiden og dertil har andre også budt med og dem kan man så måske også kabre til normapris. Det kunne også være programmørtimer, logodesign og selvfølgelig alle de fysiske varer mange går og sælger. Så alt i alt er ideen at skabe synliged til alle og hvis vi alle hjælper til med at markedsføre Auktionen, så tror jeg faktisk godt at det kan blive en rigtig god succes for os alle. Hvad siger i til den ide? Dbh Martin |

Bliver det en underside til Amino ligesom Virksomhedsbørsen?