Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode B2C fragtpriser søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 114
Fra  Hvaderlos Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle jer bag skærmene

Jeg søger i alt hast en aftale med et fragtselskab som kan servicere min butik Foderbasen.dk
Dette er en webshop med snart flere typer foder, til forskelligebehov og attraktive priser.

Samarbejdsaftalen som var en del af konceptet, ændreds pludselig og blev 3 gang dyrere end først antaget.
Så ergo kunne min butik ikke få de samme priser som nabovirksomheden jeg samarbejdede med.

Hvem kan anbefales og vil levere pakker op til max. 25 kg rumfang på 40x40x28 cm...
der vil kunne forkomme små fra 1 kg (kan være post DK) og svinge med jævne intervaller. Folk skal jo blot have det de har brug for.
Levering indenfor hele DK - Lokalitet fra Aalborg

Vi kunne evt aftale leveringspost.

Ha en GO dag derude :)

mvh
Christina

Fra Stuttgart, Tyskland
Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 10:00
Hey,
Kommer naturligvis an på hvor mange forsendelser du har dagligt/ugentligt.
Gls eller "de grønne bude" kan gøre det, men hvis dine mængder ikke er så store kan det være en ide at kontakte en alm. Speditør som har kurerafdeling, de har som regel også "billig" pakke produkter med levering til dør indenfor 1-2 dage.
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 114
Fra  Hvaderlos Skrevet kl. 17:12

Hej

...og tak for dit svar! Så er jeg allerede langt videre med min søgen end det. Det var blot hvis noge kunne anbefale nogen der kunne levere en form for løsning der kunne køres op fra. Eller kan man sige til Fragt-service at et interval-skema kunne være sagen, hvor de laver en pris for 1-9 pakker stk pris, 10 - 24 pakker srk. pris eller noget der kan pejle...

Er ved at indhente tilbud og aftaler, hvortil det kunne have været gavnligt med nogle konkrete spillere :)

Ha en go dag :D

mvh
Christina fra Hvaderlos.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)