Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med snyd på Ebay.co.uk betalt med PayPal

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

sjensen24:

Så jeg betalte med Paypal, og hvad kan man gøre for at få sine penge igen?

Jeg har prøvet at skrive til fullgadget, men som skrevet, skriver de bare man skal vente længere tid. De gider ikke sende mig track & trace nummer, men jeg tænker om de har sat track & trace nummer på pakken. Skal man sætte det på i England?

Men hvad kan man gøre mod snyd når man har betalt med paypal?

Til en anden gang, så ville det måske være smart, at sætte sig ind i de systemer, som du betaler med. Hvis du f.eks have betalt med Western Union, så var du totalt fucked up, også hvis det var et større beløb!

Du kan hos Paypal oprette en claim, hvor sælger så skal dokumenterer forsendelsen mm. Men den kan tidligst oprettes efter 14 dage. Så slå kold vand i blodet og giv dem en chance.

Det er desuden ik standard, at pakker sendes med T&T uden for UK, da det koster ekstra. Men har du valgt forsendelsesformen? Hvor meget har du evt betalt for fragt?

Tilmeldt 11. Oct 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 10:08

Jeg vil ALDRIG betale med WU :-)

Men jeg har fået T&T nummer fra dem (endelig), og nu kan jeg se pakken er på vej :-)

Så det er iorden.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 10:16

Vent et par dage :-) Så kan det være det hele løser sig..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 27. Jul 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:59

Hej jeg har bestilt en parfume fra eBay idag og har betalt med kort men det står i min mail at de kan ikk se betaling hvad skal jeg gør så? Jeg har betale med min kort

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)