Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virkeligheden er mere end bare klog!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoere!

Lang tid siden by the way, men jeg kom sådan til at tænke!
Jeg er er blevet utrolig inspireret efter jeg har fået bogen af Thomas Rosenstand i fødselsdagsgave: ''Virkeligheden er klog'', og jeg kan især anbefale den på det varmeste! Den giver noget som man allerede selv burde vide, noget der er så basalt, at jeg kan sidde og blive helt målløs! Derfor gav jeg mig til at lave min egen iværksætter bog! Der har jeg taget en masse gode ting med fra Thomas og fyldt det derover, så det er min helt egen lille personlige guide! Derfor tænkte jeg!

Jeg har min blog - www.madsgr.dk

og den har jeg ikke fået brugt til en dyttende fis, og jeg tænkte det måtte s nart være på tide! Derfor så brugte jeg lidt den her bog, til at finde ud af det også... Derfor så hvis man nu som jeg, kender en masse på facebook og andre steder, og konstant ser deres problemer om hvor hårdt de egentlig har det, og hvor svært det end måtte være for dem. Plus så er der en masse små piger på 10-12 år i kærestesorger som leder forgæves efter deres livskærlighed! Trust me, jeg har selv været der! Derfor kunne jeg godt tænke mig måske og lave et hjælpe site for dem, et site hvor alle kan komme til en snak med mig, jeg har lært så meget bare igennem den bog, nu siger jeg ikke jeg er psykolog eller andet. Jeg får tit af vide at alle burde have en ven som mig, da jeg altid er der for folk! Heller ikke for at virke som en af de der håbløse Xfactor deltager der siger deres venner syntes de er gode! Nej nej! Det her er sku dybt seriøst! Istedet for de gør sig til grin på facebook, kunne de komme og snakke med mig, så kunne jeg være online fra noget tid.. Lidt ligesom sådan noget børnehjælp eller sådan. Men også hvor jeg ville kunne give gode tips og råd til folk om hvordan jeg føler de bedst ville kunne komme ud af deres problemer!

Det var en lille ide - håber i vil tage imod den og give mig noget feedback!
For som sagt Thomas: Virkeligheden er klog!!

- Mads Grønning

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)