Hej Alle, jeg driver en madbod på Roskilde Festival sammen med et par venner. Vi har haft en støt stigende omsætning de 3 år vi har været med og har af flere fået af vide at vi skal investere i kasseapparater for at holde bedre styr på pengene. Vores krav til apparatet er: - at man kan forkode hele menuen (ca. 10 produkter) - at der kan udskrives en bon, hvor af produktet står i klar tekst fx Hamburger - at der kan udtrækkes salg til statistik - skal være simpelt at lære at bruge Jeg er i tvivl om hvor mange varegrupper apparatet skal kunne håndtere. Håber der er nogle som kan sende mig videre i retning af et kasseapparat der lever op til vores krav. Venligst, Jeppe |
Jeg har et kasseapperat til salg - men har det ikke lige ved hånden kan derfor ikke huske om der er 8 eller 10 varergrupper, men ellers lever det meget godt op til dine krav, så frem du er intresseret i at høre mere er du velkommen til at sende en mail katrinea@get2net.dk
(er nybegynder her, så tør ikke love at jeg kan finde tilbage til denne tråd ;-)
Mvh Net/Amino blondinen