Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gæld eller kriminel

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 13:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har vist ingen anelse om hvad stress kan gøre ved en person? Pudsigt nok føles hele verden som en illusion hvis man er plaget af seriøs stress, man kan intet foretage sig og man ved hverken op eller ned, intet forekommer at være rigtigt eller eller forkert. Gud forbyde det, men jeg kunne godt onde dig (bare) en måned med stress og så kan vi tage en samtale om det igen.

parterapeuten:
Stress eksisterer ikke, det er illusion.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 13:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy Nitz:

ShopWithSocks.com:
Jeg kan ikke se hvorfor det er så vigtigt at komme ud af RKI? Det eneste som som det muliggør er at du kan stifte mere gæld/få kredit. Er det fordi du tilsigter at samle dit lån, til en lavere rente/udgift, og en RKI registrering dermed er en hindring?

RKI er ikke kun godt at være ude af for at kunne låne påny eller samle gæld. Alka lægger eksempelvis 75% oveni prisen på en bilforsikring, hvis man er registreret i RKI. Det gør de fordi, at man så statitisk set oftere kører galt som dårlig betaler, end hvis man har styr på økonomien.

Med venlig hilsen

Tommy

Og hvordan hjælper det ham? Udover at give ham endnu mere stress?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 13:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

ja jeg er da heldigvis stadig istand til at sortere mellem seriøse og useriøse indlæg.

han er tydeligvis en mand som er ovenpå.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 13:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tommy Nitz:
Alka lægger eksempelvis 75% oveni prisen på en bilforsikring, hvis man er registreret i RKI. Det gør de fordi, at man så statitisk set oftere kører galt som dårlig betaler, end hvis man har styr på økonomien.

he-he, hvor har du denne fra ?

Dvs. at folk der har penge på kontoen, ikke kører så meget galt.

Den undersøgelse vil jeg gerne se, det ligner den hvor et forsikringsselskab påstod at kvinder kører bedre bil

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 13:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Angrybird:
Og hvordan hjælper det ham? Udover at give ham endnu mere stress?

AngryBird...

Svarer jeg trådopretter eller ShopWithSocks her?

/Tommy

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 13:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Nielsen:

Tommy Nitz:
Alka lægger eksempelvis 75% oveni prisen på en bilforsikring, hvis man er registreret i RKI. Det gør de fordi, at man så statitisk set oftere kører galt som dårlig betaler, end hvis man har styr på økonomien.

he-he, hvor har du denne fra ?

Dvs. at folk der har penge på kontoen, ikke kører så meget galt.

Den undersøgelse vil jeg gerne se, det ligner den hvor et forsikringsselskab påstod at kvinder kører bedre bil

Hej Johnny,

Ja, jo rigere du er, des skarpere er dit syn og dine reaktionsevner åbenbart :)

Jeg kender nogen, der skulle have ansvar på en gammel ganske almindelig familiebil og de fik et spørgeskema, hvor et af spørgsmålene var, om ejeren var registreret i RKI. Der blev svaret ja og jeg mener at prisen så lå lige under 10.000 kroner for ansvar.

Jeg ved dog ikke hvor undersøgelsen er og om den overhovedet er frit tilgængelig.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 16:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Jeg har en anden mening om stress som samfundet har opfundet. I østeuropa kender man ikke til stress,og heller ikke til andre "sygdomme" som adhd osv som medicinale firmaer efter min opfinder.

Man har da lov til at være ked af det, man har da lov til at være anderledes, ligesom i dyreriget.

Lider dyr af stress? 

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 16:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej allesammen,

Denne tråd er ved at udvikle sig til larm, jeg vil bede jer om at komme tilbage til emnet.

Trådstarter er, af årsager der ikke er relevante for mig, kommet i økonomiske problemer og stiller et enkelt spørgsmål

bokaj38:
findes der et ordentlig sted hvor folk som mig kan få hjælp narkomaner og ex fanger kan få en ny chance men folf som mig er åbentbart så dårlige mennesker at der ikke er noget hjælp at få.

Lad os holde tråden til det og  gemme andre, mere eller mindre personlige, kommentarer til personlige beskeder eller mail.

De bedste hilsner
/Brian 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 16:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

slettet

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)