Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gæld eller kriminel

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 10:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er 38 år og total desperat derfor dette lille indlæg selvom det sikkert ikke er det rigtige forum.

 

Jeg har ståt i rki i 12 år nu og ved ikke hvad jeg skal gøre.

jeg har gæld til bank på 300000 og anden gæld til div. på 150000 kr.

det er helt umuligt for mig at komme af med min gæld og søger derfor nogen gode råd.

det er ikke længere til at holde ud.

jeg er ved at miste mit arbejde da jeg ikke kan skaffe en bil og har 60 km hver vej til arbejde og er afhængig af en bil.

jeg er sygemeldt med stress, er ved at blive skilt alt går af h til hvor kan man få hjælp, kan ikke finde nogen steder kan komme ud af rki for ca 40000 som det er lige nu. men kan ikke afdrage ret mange penge da der bliver gjort lønhold.

nogen prof. har sagt jeg ikke har store chancer for gældseræring.

findes der et ordentlig sted hvor folk som mig kan få hjælp narkomaner og ex fanger kan få en ny chance men folf som mig er åbentbart så dårlige mennesker at der ikke er noget hjælp at få.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 11:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,6 stjerner givet af 7 person

Jeg forstår godt du lider af stress. Men er du ikke selv lidt uden om det?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 11:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hej casper tak for dit svar men luksus fælden er ejet af dem som hedder økonomicenteret hvilket er dem jeg har fået hjælp af engang og de tog 2000 kr til sig selv hvergang de betalte 1000 kr i gæld. så det program er bare tv intet andet

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 11:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu siger jeg det lige ud her..

Det lyder lidt mærkeligt at du i 2011 skylder 32.000 og nu skylder du over 400.000

du fik nogle gode råd til din 32.000 gæld i 2011 som du måske / måske ikke har benyttet dig af. Men det lyder som om ud fra dine tidligere indlæg at du KUN ønsker at betale dine gæld af som er registreret i RKI.. Sådan virker det da når du står med gæld igen i RKI på så højt beløb...

ref: http://www.amino.dk/forums/t/140682.aspx?PageIndex=1

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 11:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

hej jo jeg er i selv den grad ude om det, men hvad har det med sagen at gøre.

hvis jeg går over for rødt og bliver kørt ned er jeg også selv ude om det, men det er sku da ikke i orden alligevel.

det er lige præcis den slags svar man ikke behøver.

 

jeg  har ikke selvmedlidenhed eller nogen søger blot hjælp

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, jamen det er vel ikke andet at gøre end du tager dig en ny uddannelse, og måske begynder at tjene nogle penge? Også lader vær med at rastle flere penge væk...

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 11:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

det er rigtig hvad du skriver om 2011.

 

ja gælden er vokset siden dengang de 300000 er bank gæld på selv det hus som gjorde jeg endte her og de var ikke omtalt dengang.

ja det er vigtig for mig at komme ud af det rki så kan jeg få en buget konto og få lidt styr på tingene, alt ting er meget nemmere når man ikke står der

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 11:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Jakob,

Jeg kan ikke se hvorfor det er så vigtigt at komme ud af RKI? Det eneste som som det muliggør er at du kan stifte mere gæld/få kredit. Er det fordi du tilsigter at samle dit lån, til en lavere rente/udgift, og en RKI registrering dermed er en hindring?

Anyway, hvis din gæld er 12 år gammel (?), så burde du kunne forhandle gode aftaler på plads. Med udgangspunktet i, at en kreditor hellere vil have 10% end slet ingen ting. Da du ikke kan blive direkte tvunget til at betale din private gæld (så længe du ikke har nogen penge), så er kreditors eneste mulighed at forhandle med dig. Det kræver selvfølgelig at kreditor ikke finder det sandsynligt, du nogensinde vil komme til at betale det fulde skyldige beløb. 

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)