Jeg har et mindre rengøringsfirma, som det bestemt kun er gået frem med! En pæn omsætning. Desværre er det ved, at blive for meget for mig, at være alene om det. Jeg søger derfor (måske - det er oppe til kraftig overvejelse...) en samarbejdspartner - som også skal komme med noget til firmaet.. naturligvis. Evt. en eksisterende lille rengørings virksomhed, eller een som er interesseret i at smide lidt penge i til, at overtage en mindre (og god) kundekreds fra en kontakt jeg har til en, der ønsker at afhænde sin virksomhed... Herefter ville der være arbejde nok til mig, dig og en ansat. Og så burde det herefter kun gå een vej. ;) Jeg har een på hånden i forvejen, som er interesseret i at komme ind i min virksomhed. Også med penge. MEN, det er jo ikke sikkert at jeg vælger ham. Det skal siges, at pt. er tingene kun på "tegnebrættet". Så jeg forbeholder mig retten til, at trække følehornene tilbage igen, da jeg ikke ønsker at sætte min virksomheds overlevelse på spil... . Håber I forstår. :) |
Samarbejdspartner søges til Servicevirksomhed.
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)