Hej, Jeg fik lige dette link til www.zyb.com det er et site hvor du kan gemme dine "contacts" m.v. fra din mobil telefon. For mig selv er det en super tjeneste de har lavet der, nu gemmer jeg godtnok en kopi på min computer af mine kontakter når jeg synkronisere, men skulle uheldet være ude og man mister begge dele jamen så er dine contacts nemt genskabt, ligeledes køber du en telefon af en anden type så kan du også snildt sende dine data der til. |
Telefon backup
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
|
// Jesper Skov
Det er nemt og hurtigt... Og det er et must have i denne tid hvor man kan komme til at glemme/få stjålet sin telefon... Eller bare få den smadret :) *Bruger dog ikke Zyb p.t da min telefon (HTC P3600) ikke har en sync manager der virker med Zyb* |
Får du ikke bladet "Iværksætteren"? De bragte en stor artikel om stifterne af Zyb i sidste nummer - det var interessant læsning. Generelt et supergodt og inspirerende blad, som du med fordel kan overveje at ofre lidt af dyrbare iværksætterskillinger på. www.ivaerksaetteren.dk. God fornøjelse. ![]() De bedste hilsner, Pouline |
|
Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)