Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har modtaget post fra Google, men...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle skønne aminoer.
Håber i nyder sommervarmen.

Jeg har været så heldig at modtage et adwords gavekort til en værdi a 750 kr. Herligt!

- Problemet er blot at den er sendt iht. min gamle side: np3design.com - og har for lang tid siden opsagt dette domæne, og har i stedet for nilspedersen.dk

Kan man overføre gavekortet til et andet domæne? i såfald hvordan, kan man ikke, hvad kan jeg så gøre?

På forhånd tak, og fortsat god pinse

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 22:41

Ja, du benytter blot dit gavekort til din nuværende AdWords konto. Blot indsæt rabat-koden og se om det ikke virker.

Dog kan den ikke benyttes, såfremt du tidligere har benyttet en rabat-kode.

Johannes

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 01:27

Johannes Helleland:

Ja, du benytter blot dit gavekort til din nuværende AdWords konto. Blot indsæt rabat-koden og se om det ikke virker.

Dog kan den ikke benyttes, såfremt du tidligere har benyttet en rabat-kode.

Johannes

Det kan han sagtens, såfremt det er et "Du har ikke annonceret på Adwords i et stykke tid?" gavekort :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 07:56

Hvis det volder for mange problemer sender du det endelig bare over, vi er mange der nok kunne bruge et sådan gavekort :-)

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 08:50

Ja jeg mener altså heller ikke der burde være nogen problemer med det.. lyder meget normalt..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:49

Det er højest sandsynligt et gavekort du har fået, fordi det er lang tid siden du har annonceret på adwords, så du kan godt bruge det, selv om du tidligere har brugt et adwords gavekort.

Google adwords gavekort følger din google konto og er ikke bundet til et bestemt domænenavn, så der er ikke noget problem i at du opretter en ny annonce kampagne til et andet domænenavn.

Kort sagt: du indsætter dem bare på din google adwords konto.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:21

Hej alle,

Tak for det. Jef vil se om jeg kan få koden til at virkel på min nilspedersen.dk konto ligeså snart min computer er tilbage og køreklar fra reperation : (

Mange tak for jeres svar

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)