Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.odds-xperten.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino´er

Jeg har nu haft http://odds-xperten.dk/index.html kørende i en uges tid. Jeg kommer her med nogle odds tips om fodbold. På forummet kan man komme med egne odds forslag og diskutere med andre brugere.

Jeg ville være taknemlig hvis I ville bruge et par minutter på at se min hjemmeside og komme med lidt feedback. 

Fortsat god pinse til alle :-)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 11:27

Hej

Jeg har ikke en dyt forstand paa fordbold eller odds. Jeg vil sige det saadan at hvis du giver nogen gode odds er det derfor folk kommer og ikke pga sidens design.

I mine oejne passer designet ikke med ordet "expert" , det ser noget , undskyld, "billigt/hjemmelavet ud". Tror at det ville være godt med et nyt pro design.

Mvh

anders

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:20

lad dine tips køre løbende så man se der sker noget også i går derved fjern ikke gamle råd , med gør folk opmærk på der sker noget hele tiden som jeg ser er der kun en gang givet tips og det er i dag og aldrig før , men kan være jeg har overset noget , men ved lade tips stå kan folk jo se hvad der indsats penge igen om det var gode råd der blev givet og vis det er gode råd folk kan se før givet vil folk være mere motiveret til bruge din side jævnligt og anbefale den videre for de gode tips .

vis laver indlæg husk sæt dato og tidspunkt hvornår de er postet så folk kan kigge tilbage i siden lige som en almindelige blogs

3 undersider har 100% ens titler lav dem forskellige der er en fordel ren seo at lave unikke titler på alle siderne og husk også brug at google nu viser op til 70 tegn

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 20:57

Hej Djiby

Jeg bryder mig ikke om designet, det skaber støj i mine øjne.
Her er hvad jeg lige kunne finde:

1. Skrifttypen i menuen burde ændres fra Times New Roman.

2. Fjern det blå i logoet.

3. Mere "padding" altså indrykning og mere luft.

4. Der mangler nogle farver.

Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:40

Jeg takker for den gode feedback og vil nu gå igang med forbedringerne

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)