Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal en flyer-uddeler have i løn?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 6. Mar 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er nogen der skal have delt noget ud i Køge/Herfølge har jeg nogle fodbold drenge der gerne vil tjene nogle penge. Til en fodbold tur.  

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 13:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kigger lidt:

Hvis der er nogen der skal have delt noget ud i Køge/Herfølge har jeg nogle fodbold drenge der gerne vil tjene nogle penge. Til en fodbold tur.  

Jeg tror at folk har forstået det. Smile

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 14:05

Emil Hyldeborg:

Selvfølgelig kan jeg bare teste det selv - men tænkte at jeg bare lige ville have lidt guldkorn fra folk der har prøvet det før :)

Det går selvfølgelig helt an på personen, nogle mennesker går hurtigere end andre osv. Men jeg vil mene at 200-250 stk er et rimeligt bud :)

Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 14:55

Jeg vil mene, at du skal huske at undersøge markedsføringsloven.

Fordi at sidst jeg undersøgte dette, synes jeg at læse, at det var ulovligt, bare at smide reklamer i folks postkasser? Men det kan også godt være, at det kun var folk med "Reklamer - Nej tak".

Fordi jeg får omkring 10-15 pizza-brochure om måneden. Har jeg gjort i 2 år nu, siden jeg flyttede her til. Det er ret irriterende, når man ikke spiser pizza. <-- Og jeg har et: "Reklamer - Nej TAK!" skilt. Men det ignorere de gang på gang.

Jeg ved godt at det er en baggatel, men synes bare ikke at det er "okay" - Når jeg ikke ønsker reklamer. Jeg tager dem ind og smider dem ud i skraldespanden.

Der læste jeg i markedsførings lovgivningen og der stod at det ikke var lovligt. Men jeg gider ikke bruge tid på at anmelde pizzariaerne. Men synes bare at det er rigtig irriterende.

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 15:02

NicoP:

Fordi at sidst jeg undersøgte dette, synes jeg at læse, at det var ulovligt, bare at smide reklamer i folks postkasser? Men det kan også godt være, at det kun var folk med "Reklamer - Nej tak".

Fordi jeg får omkring 10-15 pizza-brochure om måneden. Har jeg gjort i 2 år nu, siden jeg flyttede her til. Det er ret irriterende, når man ikke spiser pizza. <-- Og jeg har et: "Reklamer - Nej TAK!" skilt. Men det ignorere de gang på gang.

Jeg ved godt at det er en baggatel, men synes bare ikke at det er "okay" - Når jeg ikke ønsker reklamer. Jeg tager dem ind og smider dem ud i skraldespanden.

Der læste jeg i markedsførings lovgivningen og der stod at det ikke var lovligt. Men jeg gider ikke bruge tid på at anmelde pizzariaerne. Men synes bare at det er rigtig irriterende.

Hvis du har et gyldigt "reklamer nej tak" klistermærke på din postkasse, så må man ikke smide reklamer derind. Men aviser, telefonbøger etc. er velkomne.

Hvis du IKKE har et "reklamer nej tak" så må jeg smide reklamer i din postkasse. 

Tilmeldt 3. May 11
Skrevet kl. 15:17

Men tilbage til emnet. Så mener jeg at steder som storcentre og sådan, der kan man spørge om lov. Her i Næstved. Hvor der er storcenter og Bilka, der er tit fyldt med mange biler og der mener jeg, at have læst et skilt, hvor der stod noget ligende: "Reklamer uddelt på Næstved Storcenter inkl. Bilkas parkeringsplads ikke er tilladt, uden accept fra overstående."

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Tilmeldt 3. May 11
Skrevet kl. 15:57

Ja okay, det var også det jeg søgte på dengang, med reklamer nej tak. Det siger vel sig selv. Nu når jeg tænker mig om en ekstra gang. Men tak for oplysningen/bekræftelsen herpå.

Og undskyld til andre for flere beskeder. Men den sagde "uups" hver gang og havde ikke sendt, sagde den. Så troede ikke engang at jeg havde sendt nogle, når den havde sagt, at den ikke havde.

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 21:19

Jeg tror lige præcis det er som overstående siger.

Få fat i nogle foreninger der gerne vil tjene lidt til ture, nye trøjer eller hvad hulen det nu kan være.
Så får du valuta for pengene, men gør samtidig en god sag så de ikke spiller i bar overkrop :)

... Det kan jo være de kan kombinere cardio/løbetrænings turen med uddeling, så kan de satme også nå nogle hustande! 

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 21:22

kigger lidt:

Jeg tror lige præcis det er som overstående siger.

Få fat i nogle foreninger der gerne vil tjene lidt til ture, nye trøjer eller hvad hulen det nu kan være.
Så får du valuta for pengene, men gør samtidig en god sag så de ikke spiller i bar overkrop :)

... Det kan jo være de kan kombinere cardio/løbetrænings turen med uddeling, så kan de satme også nå nogle hustande! 

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 22:22

Emil Hyldeborg:
Hvor mange flyers kan man smide på bilers vinduesviskere i timen, hvis de står side om side på en P-plads?

Jeg arbejder på en erhvervsskole / gymnasium, hvor der flere gange er delt flyers ud. Det er forbudt i følge skolens politik og det er jo temmelig nemt at finde tilbage til synderen, hvis man vil have sine udgifter dækket for indsamling/oprydning efter en hård vind fra vest. Så der kan være uforudsete udgifter forbundet med omdelingen.

Venlig hilsen John.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)