Jeg vil mene, at du skal huske at undersøge markedsføringsloven.
Fordi at sidst jeg undersøgte dette, synes jeg at læse, at det var ulovligt, bare at smide reklamer i folks postkasser? Men det kan også godt være, at det kun var folk med "Reklamer - Nej tak".
Fordi jeg får omkring 10-15 pizza-brochure om måneden. Har jeg gjort i 2 år nu, siden jeg flyttede her til. Det er ret irriterende, når man ikke spiser pizza. <-- Og jeg har et: "Reklamer - Nej TAK!" skilt. Men det ignorere de gang på gang.
Jeg ved godt at det er en baggatel, men synes bare ikke at det er "okay" - Når jeg ikke ønsker reklamer. Jeg tager dem ind og smider dem ud i skraldespanden.
Der læste jeg i markedsførings lovgivningen og der stod at det ikke var lovligt. Men jeg gider ikke bruge tid på at anmelde pizzariaerne. Men synes bare at det er rigtig irriterende.
Men tilbage til emnet. Så mener jeg at steder som storcentre og sådan, der kan man spørge om lov. Her i Næstved. Hvor der er storcenter og Bilka, der er tit fyldt med mange biler og der mener jeg, at have læst et skilt, hvor der stod noget ligende: "Reklamer uddelt på Næstved Storcenter inkl. Bilkas parkeringsplads ikke er tilladt, uden accept fra overstående."