Nu kan jeg se, at alle har været så flinke at hjælpe dig igennem med en opsætningen af SMTP til yousee. Det er korrekt, at det både er asmtp.yousee.dk samt der skal der skal medsendes logind informationer, for at sende mail ud gennem deres SMTP.
Problemet ligger I, som du faktisk selv nævner, at du benytter en mail som ikke er fra Yousee, men blanye.dk.
Jeg kender ikke umiddelbart deres smtp server, men jeg vil tro du kan forsøge dig frem med følgende adresser:
og stadigvæk med flueben i, at der skal medsendes logind informationer.
Jeg hjælp af Google fandt jeg følgende side http://kunder.blanye.dk/knowledgebase/8/Opsaet-mail-i-e-mail-program.html - men den virker desværre ikke i øjeblikket, så der er ikke meget hjælp af hente.
Du kan være heldig, at der er nogen herinde der kender deres SMTP servere, ellers må du forsøge at kontakte Blayne i morgen. Ved mindre du selv har oplysningerne liggende i en gammel mail et sted.
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Jeg er ked af at forstyrre jer igen, men her til aften er det LO.. holdt op med at virke igen.
nu skriver den:
Send test-e-mail: Outlook kan ikke oprette forbindelse til e-mail-serveren til udgående post (SMTP). Hvis du fortsætter med at modtage denne meddelelse, skal du kontakte serveradministratoren eller internetudbyderen.
hvordan kan det pludselig holde op med at virke når det virkede fint tidligere?