Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sidder med 2 domæner om tennis, men hvad nu?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er

Jeg valgte for 1-2 måned siden at købe TennisBolden.dk og BilligeTennisBolde.dk(planen var en shop med tennisbolde), dog var de leverandører jeg fik med ikke interreseret i at forhandle og mener jeg blev lidt vildledt, men gider ikke bruge mere tid på ham.

Så nu står jeg med disse 2 domæner og hvad kan jeg dog bruge dem til, har slet ikke nogle idé? 

Hvis nogle skulle have interesse i at købe dem, kende nogle leverandører af de kendte mærker eller andet nyttigt så smid en besked.

Mvh Lasse

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Har overvejet, men så er der slet ikke de samme penge i det som en shop :) Men buddet er fint og kunne muligvis bare købe på amazon.co.uk som du nævnte :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke muligt at finde andre forhandlere? Skype-Wink

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man ikke også bare bruge ebay eller aliexpress/alibaba som en mulighed?

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Har forsøgt at finde andre, men det jeg fik var bare mail til producenten og er faktisk ikke nogle der sælger for dem, så amazon er det bedste bud. Ebay/aliexpress skal de længere og told osv. og hvem ved så om de er ægte, skal jo bruge de europæiske mærker :)

Mvh Lasse

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Lykke(Master Vind):

Har forsøgt at finde andre, men det jeg fik var bare mail til producenten og er faktisk ikke nogle der sælger for dem, så amazon er det bedste bud. Ebay/aliexpress skal de længere og told osv. og hvem ved så om de er ægte, skal jo bruge de europæiske mærker :)

Mvh Lasse

Ebay.de

Ebay.co.uk

Amazon.co.uk

Værd at kigge Skype-Wink

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lasse,

Fedt at du vil starte en webshop med tennisbolde :-)

Jeg synes ikke at at du skal give så hurtigt op, de store producenter, har etablerede grossister i DK som tjener gode penge på tennisbolde, de er ikke interesserede i at du kommer og ødelægger markedet for deres forhandlere med billigere priser - tennisspillere er meget loyale overfor mærker og spiller ikke med hvad som helst.

1/ Hvad med at købe stort ind på http://www.tenniswarehouse-europe.com/ og sælge i mindre mængder via din webshop - du tjener ikke så meget i starten, men kan senere når du har fået god volume, måske lave en aftale med en grossist til bedre priser.

2/ Find et ny producent, som endnu ikke er tilstede i DK, alle mærker har været nye engang og manglet en grossist/distributør. Prøv at få nogel bolde ud i din klub som træningsbolde, og lad kunderne komme den vej.

3/ En ide, som jeg selv har tænkt på nogle gange, lav en abonnements ordning, hvor dine kunder betaler  ex. 100,- pr. måned og får et rør med 4 nye bolde tilsendt hver måned, de vælger selv mærket - du ved man finder altid ud af i sidste øjeblik at boldene er flade, og så ville det være fedt med et nyt rør i tasken, som er kommet leveret til din dør - hook kunderne op på PBS og du har et stabilt cashflow, og kan roligt købe ind til lager - den her ide får du gratis af mig, bare klø på, hvis du mangler en partner på projektet må du endelig tage fat mig ;-)

Fra kerteminde
Tilmeldt 13. Sep 11
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse. Ligger du stadig inde med domænerne?

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil sige som de andre: Ikke giv op.

Få fat i en leverandør der endnu ikke er i DK, eller ikke er så stor i DK endnu.
Der findes utallige mærker indenfor tennisbolde, så find dem alle, og tjek om de er i DK - tør næsten garantere din tennis-bolde-shop kommer til at have bredere udvalg end Intersport osv.
Hvis pengene er små, så hør om dropshipping.
Eller spar lidt sammen til at få et par kasser hjem.

Derefter udvider du selvfølgelig med ketchere osv ;-) 



Hint: Du må ikke sælge DK domæner :-) - Hellere beholde dem og prøve dig frem med leverandører vi ikke har endnu. 

Vh. 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)