Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Print af årsregnskab 2011 e-conomic

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

God lørdag

Det er første gang jeg skal forsøge at printe et årsregnskab i e-conomic, og det giver mig lidt kvaler, som jeg håber en af Jer vil hjælpe mig med.

Jeg har tidligere brugt summasummarum og her kom årets resultat og balance (passiver og aktiver) i samme print.


Er det korrekt at jeg blot printer "Resulatetopgørelse" og "Balance" også kommer jeg ud med samme info som i summa?


Jeg skal bruge det til min årsrapport og årsregnskab, så det skal jo gerne spille max :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Giver det ikke det samme hvis du bare printer Saldobalance?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har forsøgt med saldobalance, med udskrift 01012011 - 31122011, men der kommer intet. Måske det skyldes jeg har "afsluttet" regnskabet for 2011

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Ingen der kan guide mig.
Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 02:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Umiddelbart kan du ikke få den samme rapport til årsregnskab i e-conomic, som du kunne i Summa.

I e-conomic kan du bruge tillægsmodulet "Rapport Designer", som du kan finde ved at søge på årsregnskab i hjælpefunktionen.

Hvorvidt det koster ekstra, det ved jeg ikke, men der er en udførlig beskrivelse af funktionen.

Tonny

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, tak for hjælpen, det vil jeg lige kikke nærmere på!.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:
I e-conomic kan du bruge tillægsmodulet "Rapport Designer", som du kan finde ved at søge på årsregnskab i hjælpefunktionen.

Det er vist kun en revisorfunktion - som så heller ikke eksisterer mere :)

Boysen du skal bruge : http://wiki.e-conomic.dk/rapport/resultatopgorelse og nok også lige vende den med din revisor engang :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Smith:

Tonny Skov Pedersen:
I e-conomic kan du bruge tillægsmodulet "Rapport Designer", som du kan finde ved at søge på årsregnskab i hjælpefunktionen.

Det er vist kun en revisorfunktion - som så heller ikke eksisterer mere :)

Boysen du skal bruge : http://wiki.e-conomic.dk/rapport/resultatopgorelse og nok også lige vende den med din revisor engang :)

Det må du vist forklare nærmere, især når man ser dette link til economic

http://wiki.e-conomic.dk/rapport-designer/aarsrapport-i-rapportdesigner-et-eksempel

Tonny

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle 3

Tonny, du får lige sådan en Yes for at kende til en så kompliceret og ellers ret ukendt funktion i e-conomic.

Men som Smith rigtig nok påpeger, så tilbyder vi ikke længere rapportdesigner. I kan stadig finde hjælpeartikler om rapportdesigner, da der stadig er ganske få kunder, som har funktionen aktiv fra den gang, vi stadig tilbød den.

Det burde stadig kunne lade sig gøre at oprette en rapport ud fra både den artikel, Smith linker til, men også ud fra de links i artiklen, den handler om rapportdesigner. For der er stadig mulighed for at lave rapporter i e-conomic, bare ikke med rapportdesigner.

Boysen, hvis det volder dig problemer, vil jeg næsten anbefale dig at give os et kald. Jeg tror, det kan blive ret besværligt at guide dig igennem det her på skrift Smile

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)