Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp!!! Mine fragtmænd smadrer halvdelen af alle forsendelser!

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 23:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bo:

Moe Joe:
De smadrer halvdelen af alt vi sender med dem!

Sagen er at fragtmanden smadrer halvdelen af alt det som firmaet sender og det er fragtmanden ansvarlig for, Case closed !



Af ren og skær nysgerrighed - Hvad er din baggrund for at fortolke reglerne således? Hvor mange konkrete claims/disputes har du siddet med? 

Mine erfaringer stemmer overens med Ravns. I praksis vil det være en survey, som evt. må vurdere skadesgrundlaget - og i nogle tilfælde laves der aftaler, som ikke følger retspraksis... Men jf. paragraf 24 i CMR-loven, så er manglende eller mangelfuld emballage netop en frihedsgrund af de årsager, som Ravn allerede har nævnt.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 10:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Bo:

Moe Joe:
De smadrer halvdelen af alt vi sender med dem!

Sagen er at fragtmanden smadrer halvdelen af alt det som firmaet sender og det er fragtmanden ansvarlig for, Case closed !

Det er efterhånden pinligt som du føre dig frem uden nogen form for dokumentation for dine påstande and end " case closed" ! Men skulle virkeligt ikke tro at du har nogen kraktisk erfaring på området !  Du har tidligere i denne tråd  vist din uvidenhed mht. incoterms og nu dine påstand som modstyrider CMR loven. 

Man han da efterhånden kun grine af at du ifølge din prodil underviser i fragt og fragbetingelser ... 

 

Fra Bo´s profil

Har igennem mange år undervist ifm. seminare og underholdt med forretningsverdnens finurligheder.

Speciale : salgs og leveringsbetingelser.

                    Garantibetingelser og tolkning af disse.

                         Fragt og fragtbetingelser. 

Har udover det brugt megen tid i "livets skole"

 

Mvh

Ravn

Fra Fakse
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 11:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Ravn

Jeg er dybt forundret over den måde du håndterer andres erfaringer på, samtidig finder jeg din måde at angribe mig personligt på temmelig ulækker.

Jeg har derfor anmeldt dit sidste indlæg til denne tråd da du har hentet informationer fra min, ikke færdige, hjemmeside og på den måde forsøgt at bringe mig i miskredit.

Jeg deltager herefter ikke i denne tråd.

Bo

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 11:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej,

Det er da en helt utrolig drejning denne tråd har taget, hvorfor ikke hjælpe trådstarter istedet for disse personlige angreb på hinanden?

Nå, trådstarter har ikke deltaget i mere end to uger, så jeg låser den her.

De bedste hilsner
/Brian 

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)