Til eventuelt interessrede samarbejds-partnere kan jeg (opfinderen) oplyse, at jeg har arbejdet intenst med min opfindelse i over 2 år. Jeg har derfor allerede hørt, forholdt mig til og forklaret alle de gængse og kritiske spørgsmål, der findes i bogen. (Ja, og alligevel, så blev jeg lidt overrasket over Tyllesens påstand om, at Katapulten var nem at udføre uden Trix-vinge. Beviset på, at den påstand ikke holder er, at trix''et stort set aldrig benyttes i fodboldkampe i dag.) Der er jeg ikke enig.. Katapulten er et trick der kræver stor plads hvis den er udført som vist i dine videoer og det er der ikke i moderne fodbold. I det at bolden kommer så højt op som den gør, så bliver man utrolig sårbar da du i det øjeblik at bolden hænger i luften ikke længere er herre over den. Dog siger jeg ikke at det vil være umuligt at udføre med succes i en fodboldkamp. Den korrekte udførelse af trickket er iøvrigt hvor man ikke sender bolden så højt op i luften, men blot sender den lige over skulderen. Man vrider kroppen en lille smule i den retning man trækker udenom sin modstander. På den måde skærmer du bolden af og har hurtigt kontrol over den igen. Denne udførelse kan ses i videoen om Pelé.. "Worlds Best" Som sagt så har jeg min tvivl om hvorvidt din opfindelse vil blive en ting vi ser fodboldspillere bruge. Men det er da meget muligt at det bliver en succes som alletiders legetøj. Men igen så håber jeg inderligt at du komme til at gøre mine ord til skamme. For at jeg ikke synes at ideén er god er jo ikke ensbetydende med at det er rigtigt. Rigtig meget held og lykke med projektet. MVH. |
Tak for svaret og tilbuddet om samarbejde.
Jeg kontakter dig, når jeg er kommet lidt længere frem i projektet
(hvis ikke det er i strid med en anden samarbejdspartners ønsker (ECCO,
Adidas og Hummel har fx deres egne internationale
markedsførings-afdelinger ...

Hilsen Jan