Kære læser Trix Street er en enkeltmands-virksomhed med en patenteret Opfindelsen var med i udsendelsen ”Danmarks bedste ide” på Se mere på www.TrixStreet.dk
ENTEN laver vi en ny sko fra bunden af, med tekniske Markedet: Trix Street vurdere, at der bliver solgt mere end 10 Fodboldsko findes i 3 kategorier : Hard-ground (hal og Derudover forventer Trix Street, at Trix-vingen har et Tekniske detaljer (tricks) er det mest efterspurgte indenfor
Dette projekt koster mest af alt tid og kan igangsættes uden
Sko-producent industrien Plast og gummi industrien (fx en ingeniør) Video-reklame (optagelse og redigering mv.) Markedsføring Fodbold industrien Trix Street tilbyder medejerskab for samarbejde. Spørgsmål, forslag eller andet besvares i denne tråd, pr. mail eller
Trixdk@gmail.com |
TrixStreet.dk søger samarbejdes-partnere.
Har svært ved at se hvordan det skulle blive en succes. Men igen, med den rigtige markedsføring og timing så kunne det måske lade sig gøre. Dog er det ofte sådan at fodboldopfindelser først bliver in når en af stjernerne bliver lokket til at bruge opfindelsen. Tvivler på at i får Jon Dahl til at spille med den. Men held og lykke med projektet. |
Jeg har spillet fodbold igennem mere end 30 år og jeg kender kun 1 anden, som kan lave en level 1 katapult-dribling. Derudover har jeg opfundet Trix-vingen fordi, at jeg efter gentagne forsøg uden, ikke kunne få driblingen til at funktionere. Dvs. at hvis du kan lave katapult-driblingen og er så dygtig som du skriver, så er du ikke repræsentativ for fodboldspillere generelt ... De fleste fodboldspillere kan kun sparke bolden lige op i luften, hvorfor trix''et ikke kan bruges som dribling. Trix-vingens anvendelighed kan derfor forklares sådan her: http://trixstreet.dk/Trix_Illustrator.pdf Hilsen Jan |
Ja, det var den "plastik-dup", som jeg satte ind i mine Nike Shox. Da Nike Shox ikke er ideelle til fodbold, er den dog mest til pynt og personlig inspiration ... Hilsen Jan |
Hvis man kan lave det trick med en lille dims, hvornår skal man så nyde en fodboldkamp? Så er det jo en kamp på hvilke tekniske ting man har "installeret" i sine støvler. Det ender vel med at målmanden får handsker med "fodbold-magnet" så han kan gribe bolden Jeg har forresten selv været målmand ;) |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Ja, det er jo svært at gøre alle tilfredse ... men jeg tror nu alligevel, at du kommer til at nyde Katapulten i fremtiden, når den bliver vel udført af en spiller fra dit favorit-hold. Og Niels. Har du ikke selv brugt ældre fodbold-tekniske opfindelser ? Målmands-handsker ér jo nærmest magnetiske i dag Katapulten er stadig svær af udføre, selvom man Trix-vingen forenkler bare processen, hvorfor sandsynligheden for succes bliver væsentlig forbedret. Så ja, fodbold er som alt andet en kamp om, hvem der har de bedste tricks og værktøjer og hvem der er i bedst træning.
|
Hej Jan Begge hold har målmandshandsker Alle 22 spillere har fodboldstøvler så de kan stå fast ;) Hvem render rundt med Trix? alle sammen? Men jo.... du har ret i at der er kommet mange ting ind som man ikke havde i starten... |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Nej, det er ikke alle, der spiller i Trix. Men alle har muligheden og derudover vil kvaliteten af udførelsen stadig være afhængig af den enkelte spillers individuelle trænings-tilstand. Er det lovligt, at spille med Trix-vingen i en fodboldkamp organiseret af DBU (FIFA / UEFA) ? Ja, ifølge Fodboldlovens § 4 om sikkerhed, må en spiller må ikke bære noget, som er farligt for ham selv eller andre spillere. (Dette gælder såvel udstyr som andet, f.eks. smykker.) Jf. http://www.dbu.dk/data/dbu/filedb/791.PDF Trix-vingen er udformet af gummi og udgør ikke yderligere skades-risiko for spillerne. Dette skal ses i sammenhæng med, at der indenfor fodbold-spillet findes flere hårde og risikable genstande. Dette være sig hårde plastik-såler, jern skrue-knopper, knæ og albuer mv. Precedens (rets-historie): Adidas kom for omkring 15 år siden med en model Predator, som havde 5 mm gummi-udposninger omkring vristen på skoen. Se evt. udviklingen af Adidas Predator her: http://phantomclf.blogspot.com/2006/01/adidas-predator-history.html Derudover må man gerne lave udposninger ved hæl-partiet, som har til hensigt at beskytte spilleren mod spark bagfra og deslige eller som giver bedre fodfæste / større trædeflade. Dermed kan det konstateres, at Trix-vingen er fuldt ud lovlig at benytte indenfor det mest rets-regulerede og økonomisk mest attraktive fodbold-område, fodbold organiseret gennem FIFA, UEFA og DBU. Til eventuelt interessrede samarbejds-partnere kan jeg (opfinderen) oplyse, at jeg har arbejdet intenst med min opfindelse i over 2 år. Jeg har derfor allerede hørt, forholdt mig til og forklaret alle de gængse og kritiske spørgsmål, der findes i bogen. (Ja, og alligevel, så blev jeg lidt overrasket over Tyllesens påstand om, at Katapulten var nem at udføre uden Trix-vinge. Beviset på, at den påstand ikke holder er, at trix''et stort set aldrig benyttes i fodboldkampe i dag.) Trix Street har desuden planlagt, at indhente en godkendelse fra DBU inden vi påbegynder markedsføringen og salget af Trix fodbold-skoen. Dette for at undgå, at Trix-kunder får akutte problemer med fodbold-dommere, som af en eller anden personlig grund mener, at Trix-vingen er ulovlig at benytte. Dommeren er suveræn myndighed under afviklingen af en fodboldkamp. Hilsen Jan TrixStreet.dk |
Vi kan markedsføre Dem på alle planer og alle markeder De ønsker. Kontakt mig venligst på probizz@mail.com. Mvh. David Celik Probizz -a better way to sell... |