Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Beta - er det godt nok til opstart?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Som et hobbyprojekt arbejder jeg lidt på en online service/tjeneste, som i første omgang bliver gratis. Der kommer nok en betalingsversion senere, med ekstra lækkerier.

Jeg vil selvfølgelig gerne have servicen online, det drejer sig om en service der gør det nemmere at bruge sociale medier, men der vil nok gå noget tid før alle funktioner er færdigudviklet, og før det er grundigt gennemtestet. 

Derfor tænkte jeg på, om det ville være en løsning at smide den del der er fungerende online, og så tydeligt på websitet gøre opmærksom på at det er en beta version. Men hvordan opfatter folk beta versioner? 

Ville du prøve en online service, som ifølge websitet kun er frigivet i en beta version?

Ville du prøve en online service i beta version?

• Ja, websitet virker professionelt, så servicen er helt sikkert helt okay i beta. (60%)
  • Ja måske, det er jo alligevel en gratis service, så det går nok. (40%)
  • Nej jeg venter, men tilmelder mig lige nyhedsmailen så jeg ved når det er helt klar. (0%)
  • Nej, jeg gider ikke prøve servicen, der er sikkert mange fejl i beta versionen. Jeg vender måske tilbage om noget tid. (0%)
  • Totalt antal stemmer: 5
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)