Kære alle aminoer Jeg har desværre fået nogle "skrammer" i bækken/ryg i forbindelse med fødslen af mine 2 børn. Derfor går jeg nu sygemeldt og skal til at finde ud af hvor meget jeg kan holde til fremover. Dette gøres med praktik i en virksomhed som passer til mig, hvilket fremover derfor skal være kontorarbejde. Det er gratis for arbejdsgiveren og ingen tvang til ansættelse overhovedet. Bare n arbejdsgiver der er forstående og kan bruge ekstar hjælp nogle dage om ugen i nogle timer af ganen alt efter hvad jeg kan holde til. Jeg vil gerne gøre opmærksom på, at jeg under ingen omstændigheder er som man måske forestiller sig sådanne personer, jeg har bare været uheldig. Jeg har 2 uddannelser bag mig som henholdsvis dyreassistent og jordbrugsteknologs akademiker, så jeg har hovedet i orden!!! Jeg er ekstrem ordens menneske og får nok snart større problmer med at sørge for at gå hjem når jeg har ondt end omvendt. For de rette kan jeg sende mit CV og diverse udtalelser og jeg håber at nogle vil åbne sine arme for mig. Det må gerne være inden for max en time fra 9690 Fjerritslev. Jeg er også meget interesseret i at tage en ny uddannelse som voksen elev inden for kontor, da jeg nok må indse at jeg ikke komemr tilbage til min gamle uddannelse. MVH Bettina |
Gratis arbejdskraft tilbydes!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)