Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på projekt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg søger feedbacks omkring mit projekt. Der skal give et hurtigt overblik over hvad der sker omkring ens by. I kan se scriptet her http://templatic.com/demos/geoplaces4/ det skal dog modificeres til mit design.
Skal til at få lavet et logo inde på Fiverr.com så hvis der nogle med forslag eller gode ideer til slogan, må de meget gerne melde sig! Big Smile

City-Guide.dk - Find dine oplevelser. Hvad er jeres mening omkring sloganet er det catchy nok?

Jeg ved godt der allerede findes større sider som Hotels.com, autoeurope.dk m.m. mit primære mål er mere at liste upcoming arrangementer/events f.eks. Sildefesten på bornholm, forfatter fortælling hos din lokale bibliotek, koncerter på Rockstjernen her i Herning eller hvad der nu ellers er. Synes ikke rigtigt der findes andre ligende sider - eller ihvertfald bliver holdt opdateret. Mange gange skal man forbi en masse andre sider som Odense-Kommune, Kulturnatten, bibliotekets hjemmeside for at få et overblik over alle de arrangementer nær ens by. Nu har jeg også selv boet mange steder rundt i DK bornholm, sjælland, fyn og nu jylland og det har været svært, at finde en komplet guide over de steder jeg boede om f.eks. de forskellige netværk, events, koncerter, foreninger uden at skulle google flere sider igennem.

Nu har jeg lige haft en snak med DFUNK, et landsdækkende forening for unge, der arbejder for flygtninge i Danmark og internationalt og de har givet positive meldinger, om jeg gerne må tilføje dem til siden Big Smile

Selvfølgelig, ville det være rart med lidt salg af annoncer og få listet nogle hoteller, udlejer, restauranter osv. på ens hjemmeside, men pt. et sekundært mål - Dog skulle der være nogle med erfaring i det, vil jeg meget gerne høre fra jer!

Om i alt, må I gerne komme med feedbacks og er det evt. noget i selv ville bruge?

Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes, Nu har jeg fået flere på listen af restauranter på listen, godt er nok det gamle kollegaer og de har endda tilbudt et lille beløb for at have en annonce på siden! Big Smile Hvordan sælger jeg min ide til andre? Nu tog jeg godt nok en utraditionelt metode i brug ved, at ringe til 2 gamle kollegaer, 1 på MSN og 1 via min kærestes ven. Kan jeg tillade mig at ringe til forskellige steder som uddannelsessteder, kirker, foreninger, restauranter osv. og føre mig om de kunne være interesseret i at få en annonce på siden, mens den løbende bliver udviklet? Eller skal jeg koncentrere mig 100% på siden, få besøgende til, en masse indhold og ranke mig op i google eller hvilken strategi ville i bruge?

 

Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Koncentrér dig 100% på idéen og siden. Der er al for gode konkurrenter - stå ud i mængden, kom med noget nyt og man kunne tænke sig bruge mere end 1 gang. 

Bliv selv tilfreds, åben op og så gå ud overalt/eller ringe rundt og fortæl dem hvad du har og kan tilbyde dem gratis (ja gratis er vejen i starten, så hopper mange med i vognen)

Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt med lidt inputs! Jeg ved godt konkurrencen er hård, men nu er alting næsten snart malket på alle idéer efterhånden. Nu tænkte jeg bare skid hul i det og træk lidt på mit netværk og få folk med på idéen, 3 restauranter og 1 forening blev det til. Det var dog ikke hovedmålet med siden her fra start, da siden mere skulle samle alle de (gratis) events der findes rundt omkring danmark i et sted, så man kan følge med hvad der sker nær ens by ved en simpel søgning. Vil så senere hen udvide det med uddannelsessteder, foreninger, kirker, biblioteker, café eller hvad der nu findes nær ens by.

Må jeg spørge om det noget du selv ville benytte? Og hvad synes du om sloganet?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)