Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på video promo for www.mobilabonnementpriser.dk

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækker video og flot side. Som andre siger så forkort den lidt hvis du kan, folk har ADHD på internettet.

Flueknepperi: Det hedder "Danmarks" ikke "Danmark's" :)

Fra Herning
Tilmeldt 4. Sep 10
Indlæg ialt: 197
Fra  JH Media ApS Pricebook ApS Skrevet kl. 22:10

Mange tak for din feedback.

Arh, dammit. Syntes ellers jeg havde været efter den for stave fejl, men så er der lige sådan en dum en. Skal sku rettes, men kan jo gøres mens jeg prøver at forkorte den lidt :)

Mvh.

Angiv dit mobilforbrug og find det billigste mobilabonnement med http://mp.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:13

virkelige god video super tillykke med det , er det ikke svært skrive på en video og det grafik oveni det er noget jeg selv kunne tænke mig lære og eller nogle kan hjælpe en det ser simpelthen super ud denne her video

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 23:58

Hej Simon,

Ser ganske fornuftigt ud, men som de andre siger ville jeg anbefale at korte den ned. Evt. også vis en lynhurtig liste over ting, som man vil lære i videoen, når den loader. 

Hvad har du bygget mobilabonnementpriser.dk i? Sitet ser ud til at køre fejlfrit og det er nogle lækre features du har. Jeg går ud fra, at du selv har programmeret det. 

Mvh. Andreas

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Herning
Tilmeldt 4. Sep 10
Fra  JH Media ApS Pricebook ApS Skrevet kl. 09:13

Mange tak for jeres feedback. Ja jeg sidder faktisk og arbejder lige nu på at forkorte både lyd og video ned. Regner med at tage de sociale medier ud til sidst, da det måske er knap så relevant for siden som sådan.

Mhs. til sitet så er det som udgangspunkt lave i ren html, jquery og php med et specielt udviklet backend system til håndtering af alle data.

Til nyheder og artikler har vi implementeret wordpress (også derfor links ser lidt anderledes ud der), da det simpelthen er nemmere at udgive tekst vha. det. :)

Har selv lavet stortset alt, bortset lige fra det specielle backend system vi har. Fik jeg outsourcet til en fra Indien.

Mvh.

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 18:19

Rigtig fin video. Jeg tænker også at den godt kunne være kortere - eller i hvert fald ligge i forskellige udgaver til forskellige formål.

Simon Juhl:

Jeg prøvede faktisk først at lave en video hvor jeg snakkede over i stedet for baggrunds musik, men kom til at lyde rigtigt uprofessionelt, så besluttede mig for at lave det her i stedet.

Du siger da bare til hvis du skal bruge en god stemme. :-)

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 20:57

Hej Simon,

Rigtig flot video. Dog kan den nok gøres lidt kortere. Har du lavet den selv i flash?

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Herning
Tilmeldt 4. Sep 10
Fra  JH Media ApS Pricebook ApS Skrevet kl. 11:42

Yes, arbejder på en kortere version. Nej, har brugt et template fundet online som jeg har rettet til.

Ligesom man kan hente templates til wordpress eksempelvis, det er ikke fordi jeg er flash ekspert eller noget.

Mit fokus ligger mere på hjemmeside udvikling :)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)