Arh, dammit. Syntes ellers jeg havde været efter den for stave fejl, men så er der lige sådan en dum en. Skal sku rettes, men kan jo gøres mens jeg prøver at forkorte den lidt :)
Mvh.
Angiv dit mobilforbrug og find det billigste mobilabonnement med http://mp.dk
virkelige god video super tillykke med det , er det ikke svært skrive på en video og det grafik oveni det er noget jeg selv kunne tænke mig lære og eller nogle kan hjælpe en det ser simpelthen super ud denne her video
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Ser ganske fornuftigt ud, men som de andre siger ville jeg anbefale at korte den ned. Evt. også vis en lynhurtig liste over ting, som man vil lære i videoen, når den loader.
Hvad har du bygget mobilabonnementpriser.dk i? Sitet ser ud til at køre fejlfrit og det er nogle lækre features du har. Jeg går ud fra, at du selv har programmeret det.
Mange tak for jeres feedback. Ja jeg sidder faktisk og arbejder lige nu på at forkorte både lyd og video ned. Regner med at tage de sociale medier ud til sidst, da det måske er knap så relevant for siden som sådan.
Mhs. til sitet så er det som udgangspunkt lave i ren html, jquery og php med et specielt udviklet backend system til håndtering af alle data.
Til nyheder og artikler har vi implementeret wordpress (også derfor links ser lidt anderledes ud der), da det simpelthen er nemmere at udgive tekst vha. det. :)
Har selv lavet stortset alt, bortset lige fra det specielle backend system vi har. Fik jeg outsourcet til en fra Indien.
Mvh.
Angiv dit mobilforbrug og find det billigste mobilabonnement med http://mp.dk
Rigtig fin video. Jeg tænker også at den godt kunne være kortere - eller i hvert fald ligge i forskellige udgaver til forskellige formål.
Simon Juhl:
Jeg prøvede faktisk først at lave en video hvor jeg snakkede over i stedet for baggrunds musik, men kom til at lyde rigtigt uprofessionelt, så besluttede mig for at lave det her i stedet.
Du siger da bare til hvis du skal bruge en god stemme. :-)