Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Avanceret product-placement med Lady GaGa

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Så snakker vi avanceret 'Product Placement'... Hent Lady GaGas 'Just Dance' på iTunes - hør hvem hun nævner igen og igen fra 2:59 inde i sangen... Yep, det er os! - Thank you, GaGa - we love you!

Ok - hun er ikke klar over det - endnu - men hver gang hun toner frem i radioen for fuld knald så smiler vi lidt bredere lige i det tidsrum på 12 sekunder i sangen: "...TrueNordic, TrueNordic, Truenordic..."

God Onsdag ;-)



Lasse @ Truenordic 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ihvertfald så advanceret at jeg ikke kan høre det ;)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BruunMedia:
Det er ihvertfald så advanceret at jeg ikke kan høre det ;)

Haha! - jeg kan ikke tyde hvad hun præcis synger - men det lyder akkurat som det jeg vil have det til at lyde som :-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

?t=2m55s">

?t=2m55s

lyttede til det inden jeg så lyrikken, men syntes ikke rigtigt at jeg kan fange den :P

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunMedia:

?t=2m55s">
?t=2m55s

lyttede til det inden jeg så lyrikken, men syntes ikke rigtigt at jeg kan fange den :P

Jeg hører helt tydeligt "truenordic, truenordic, truenordic"... men kan da godt se at lyrikken ikke på nogen måde følger min hørelse... Damn!

Lasse :-)

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er avanceret - men jeg kan godt høre det.
Genialt! Yes 

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Forresten rigtig flot hjemmeside.
Bare lidt ærgerligt at der ikke rigtig er unikke webadresser til hver side, så der ikke kan blive lavet unikke Site Title og Meta Description. Det betyder enormt meget for din SEO, og det er måske mange potentielle køber du misser, ved ikke at have det.

Og lidt mærkeligt at siden hedder http://www.mytruenordic.com/lasseburholt, og ikke bare http://www.mytruenordic.com?

Bare nogen korte bemærkninger - håber det er okay? :) Men ellers vild flot hjemmeside.

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)