Personligt ville jeg mene det var dårligt stil - desuden er jeg lidt i tvivl om det juridiske i det, jeg mener det er en standard u-skreven regl at man ikke grabser andres kunder - med mindre de selv som f.eks. herinde spørger til hvem der kan lave XYZ for dem. Bare min mening, men jeg er også bare en sindig jyde der forsøger at lave alt så jeg kan se mig selv i øjnene hver eneste morgen. |
jeg tror de kunder de har siden er nok de meste glade kunder de har for nogle gange vis et firma har prøvet overbevise har jeg fået en reference list tilsendt jeg kunne ringe til at de har mange tilfredse kunder og en tilfredse er sværere at overbevis men ikke umuligt men der skal man gøre noget ekstraordinært tit lige der
husk tjek dem du ringer op er reklame beskyttet de er ikke tilladt at ringe op eller kontakte vedr tilbud per mail .
måske kan du vinde nogle kunder men det er normalt ikke en let sag , men vis en konkurrent måske ved at lukke ikke opdatere siden og ikke fjerner de utilfredse kunder er der en god chance du kan overbevise nogle af dem på siden
med prøv kigge på siden og tænk over den opdatere siden og tror du de fjerner de kunder der ikke siger godt om dem når de bruger deres reference list til at overbevis deres nye kunder
nogle som står i fasen måske vil vælge en anden , men mange er trætte af telefon sælger og mange fravælger dem som bruger denne markedsføring måde så man skal tænke sig grundigt om før man begynder denne markedsføring måde , man skal tænke meget over hvad skal sige og hvordan man kan overbevise den nye kunder , så det kan både være positivt og negativt at ringe op så det må man virkeligt tænke og gøre sit hjemmearbejde grundigt før man påbegynder denne markedsføring måde
men især telesælger der findes mange der bare ringer en liste op og det forfejler tit da ikke ved nok om kunden før man ringer op så hjemmearbejde må man gøre før man ringer op og det koster tid og jo mange telefon sælger der ringer er simpelthen dårligt til at gøre arbejdet før de ringer nogle op men fåtal er dygtig men det er rigtige få hvad min opfattelse er i min verden eftersom jeg er blevet ringet op ag mange der ikke en gang undersøger en virksomhed før ringer
jeg tror på den bedste markedsføring måde er at få tilfredse kunder og bevise over for dem at levere et godt stykke arbejde så skal folk nok sige det videre og du får flere kunder den er mere sikker at satse på at man sørger for lave et godt stykke arbejde og koncentrer sig om sin forretning og levere et perfekt arbejde og derved har man flere og flere af konkurrents kunder giv den alt hvad du kan i lave det bedste du kan , så er man en sikker vinder