Jeg søger en gruppe unge, omkring 5, til at lave et samarbejde med mig omkring at lave logoer, hjemmesider m.m. for andre folk.
Hvordan det helt præcist skal foregå skal alle ikke vide, men hvis du godt kunne tænke dig at få et job du kan lave hjemmefra så skriv så forklarer jeg konceptet.
Jeg laver allerede en del logoer, men der er altid plads til mere. Ville gerne sende dig en PM herinde, men det ser ikke ud som om, at jeg kan det. Derfor kan du kontakte mig på adressen i signaturen :)
Jeg søger en gruppe unge, omkring 5, til at lave et samarbejde med mig omkring at lave logoer, hjemmesider m.m. for andre folk.
Hvordan det helt præcist skal foregå skal alle ikke vide, men hvis du godt kunne tænke dig at få et job du kan lave hjemmefra så skriv så forklarer jeg konceptet.
Mvh Martin Bligaard Sørensen
Hej Martin,
Det lyder da interessant! Jeg kan byde ind med noget programmering og webhosting.
Jeg kunne da også være interesseret i at høre mere. Vi laver lidt af hvert, men har fokus på e-handel, og har fået bygget en webshop der gør vi kan sælge rigtige billige webshops der har ekstremt meget funktionalitet.
Jeg beklager dobbeltpost, mit net røg og da jeg gik ind på siden og trykkede opdater var dette indlæg der ikke, så jeg skrev det igen. Og efter jeg havde postet det nye indlæg var den anden så kommet op.