Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lave et logo?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold nu op...
- Vi(jeg) laver jo ikke bare noget, og så siger jeg til kunden DET skal du have, og det bestemmer jeg, fordi jeg er grafikeren.

For at komme frem til de logo jeg har refereret til, er der jo røget adskillelige mails afsted mellem kunden og jeg, med forskellige design oplæg, ét af de færdige logoer er f.eks det jeg kalder: 7,6 (7. Logo oplæg med rettelser efter kundens ønsker og 6 små rettelser herefter) Netop for at finde frem til det HELT perfekte efter kundens ønsker.

Selvfølgelig må jeg også trumfe igennem nogle gange med MIN mening, men altid med en begrundelse bag så kunden forstår hvorfor vi ikke bør lave præcis det kunden vil have.

Mvh. Bertil Boisen

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:32

Jeg ville anbefale http://www.hatchwise.com/ hvor du kan få lige det logo du gerne vil have, inklusiv et utal af rettelser for kun 100 USD

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 22:45

De er lidt bedre, men prøv at løb de eksempler de fremhæver efter i forhold til denne liste.

Teddy

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 23:16

Kan helt sikkert hjælpe dig. Sender en pm

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:33

Teddy Carlsen:

Jeg har lige kigget de tre øverst placerede igennem, og man får præcist hvad man betaler for.

Den første har kun et fast billed, resten af eksemplerne er på et slideshow.

Men det billed der er til at se er dårligt spatieret, der er brugt arial som i mange andre logoer, der er for lidt kontrast i den grå farve, og bomærket ligner en børne tegning. I de logoer der bliver vist i slideshowet er der bla. brugt gradients. Se Her

Den anden har brugt den samme skrifttype i to af logoerne, og igen er den gal med spatieringen, de er ikke særligt opfindsomme, hvis der ikke stod hvilken brance det drejede sig om var det ikke til at se. Se her

Den tredje er et studie i hvad der ikke høre hjemme i et logo, gradients, genspejlinger, mønstre, underlige skrifttyper. Derudover er farverne noget specielle og der er ikke nok kontrast. Se her 

Fælles for dem alle er at de levere i bitmap, hvilket er no go.

Teddy

Yes

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 23:12

Prøv Bulldesign, de er effektive, gode priser og bliver ved til du er tilfreds.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)