Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værelse / lejlighed søges mens jeg er i DK 5-8 uger

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Nu er der desværre ikke lige plads i min egen lejlighed, da jeg selv har en ekstra logerende for øjeblikket.

Men kan du ikke prøve at skrive lidt om dig selv - alder, erhverv, ja find selv på flere, så skal jeg da nok forsøge mig i netværket.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kasper.

Jeg ville prøve denne måde idet jeg syntes det er spændende møde nye mennesker, derfor jeg bl.a søger her så det ikke er af nød folk tilbyder et sted men almen gæstfrihed samt nysgerrighed.

Har boet i Asien i 6 år , er 48 men syntes selv jeg er 30 .

Jeg har et webfirma som snart bliver offentligt gjort når de sidste nye feature kommer på, desuden har jeg gang i import / import.

Ser mig selv som meget openminded og elsker brainstorme nye idéer med kreative mennesker.

Når folk tænker på danskere i Thailand tænker de Pattaya med bar + piger - intet kunne være mere forkert i mit tilfælde, lever her da jeg elsker Asien og det drive som folk har her idet de måske nok er tvunget til det da her ikke findes dagpenge osv.

Jeg er helt sikker på jeg vil kunne tilbyde en sjov positiv og ikke mindst spændende oplevelse til min vært, det kunne jo også være en der boede hos sin kæreste og havde sin egen lejlighed tom.

Jeg vil i sammen moment tilbyde folk der kommer forbi her velkommen, hvis tiden er til det og elske vise dem et andet Thailand end det turisterne ser.

Husk hvis du har nogle spændende ting du vil importere sørger vi gerne for introducere dig de rigtige steder, samt lave kvalitets kontrol osv.

Lad os netværke over landegrænserne og skulle du eller en anden have lyst til mødes i næste måned og snakke muligheder, skriv en PM og lad os se om der er et match - Jeg har rigtig mange strenge at spille på herude, lige fra produktion til almen indkøb.

Er i øvrigt begyndt glæde mig lidt til se Danmark )og nogle håndmadder) som jeg ikke har besøgt i 2 år, desuden ser jeg det er 25 grader.... vi håber det holder

Kom lidt til trække på smilebåndet da jeg så denne her om varmefri pga 25    http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2012/05/21/165315.htm  min kone forstod absolut ikke hvad det gik ud på....

God sommer til alle

Mvh

HH

PS. jeg er netop blevet tilbudt 1 uge på Fr.berg, tak for dette nu mangler jeg bare logi 2 uger gerne 2 * 1 uge...

Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Er Falster (Lolland/Falster) for langt nede? (Ligger under sjælland).

Fordi så kan jeg da prøve at høre min far ad, han har nemlig et kææææmpe hus, ejerlejlighed, sommerhus og en masse kontakter. Har en del kammerater dernede. Så hvis det muligvis har interesse, så kan jeg da prøve at høre ham ad. Så kunne du jo evt. hjælpe ham med at lave en hjemmeside til hans virksomhed. Han har en hjemmeside, men den er simpelhen så kedelig.

Du kan evt. smide en privat besked med et nummer og hvis det har interesse, så kan jeg høre ham ad. Han tager godt nok på ferie her på torsdag og nogle uger frem. Jeg bor desværre pt. kun på 30 m2 med kæresten, så en mand mere, er nok lige i kanten, når der kun er 1 rum.

Men har desværre ingen kontakter oppe i København, bor selv i Næstved, men er lige landet her. Så har ikke skaffet mig et ordenligt netværk endnu.

Men det kan jo være, at du er heldig, at der er nogle iværksættere, der har nogle kontore, hvor du bare kan have en madras liggende, for at overnatte.

Min bedste kammerats far, har en lejlighed til at stå tom i KBH, som den har gjort de sidste 5-10 år. Han har den bare. Så giver selvfølgelig også min kammerat et kald, eller snakker med ham i morgen, når jeg skal ned til ham.

Håber at det lykkedes.

Med venlig hilsen

Nicolai H. Pedersen

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Fra Langå
Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

www.langaa-overnatning.dk

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det her er måske noget af det du søger:

http://www.airbnb.dk/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Bjerremann Jensen:
www.langaa-overnatning.dk

Rigtig fint sted I har der, vil kraftig overveje dette hvis jeg skal netværke i dette område.

Mvh

HH

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

NicoP:
Er Falster (Lolland/Falster) for langt nede? (Ligger under sjælland).

Det kunne måske være en mulighed, hvem ved måske møder man Mick Øgendahl Helt sikkert vi skal da se på din far´s hjemmeside og erobre Falster derefter.

Jeg har ikke Dansk nummer, men smider dig en PM senere.

Vedr. sove på kontor, det er jeg sgu blevet for gammel til, men vi gjorde det tidligere når vi havde arbejdet mega over ...

Tusind tak for hjælpen.

Mvh

HH

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Henrik,

du kan låne et helt hus af mig - godt nok uden møbler, men da med lys og varme...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
du kan låne et helt hus af mig - godt nok uden møbler, men da med lys og varme...

Tilbuddet accepteret og jeg medbringer en halmballe, for jeg skal da møde en super amino profil face2face

Mvh

HH

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Hansen:

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
du kan låne et helt hus af mig - godt nok uden møbler, men da med lys og varme...

Tilbuddet accepteret og jeg medbringer en halmballe, for jeg skal da møde en super amino profil face2face

Mvh

HH

Så kan du vel altid købe en drømmeseng eller en billig madras...Og låne mit trådløse modem...

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)