Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webcams

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Vi er et par stykker, som skal igang med et stort projekt hvor der skal bruges nogle webcams i startfasen. Er der nogle der kan sponsorere nogle webcams? Når projektet er på banen, vil ved kommende naturligvis få en masse reklame, så vi søger et firma, som har lyst til at "indskyde" nogle webcams til vores projekt.

Venlig hilsen

Adam

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 16:11
Jeg tror du skal have blot en smule mere information på banen før du finder en mulig sponsor

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 31. Dec 06
Skrevet kl. 16:25
Altså det er jo hemmeligt, men det er en service med online webcams, hvor vi skal bruge nogle webcams til at starte ud.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:21
Dato: 02-06-2007 16:24:59 Forfatter: lesP Altså det er jo hemmeligt, men det er en service med online webcams, hvor vi skal bruge nogle webcams til at starte ud.

Sådan fungerer det ikke :) Virksomheder smider ikke bare penge ud til højre og venstre - det er kun det offentlige der fungerer på den måde.

Skal du have sponsoreret nogle webcams, skal du første og fremmest fremlægge din ide for eventuelle sponsorer, de skal vide præcist hvor de får reklame hvilken målgruppe, jeres fremtidsplaner og så videre.

Men hvor mange skal i bruge, for mig lyder det som en relativ lille udgift, især hvis i er flere?

Tilmeldt 31. Dec 06
Skrevet kl. 18:27
Det er en lille udgift, men vi har i forvejen mange andre udgifter. Det jeg havde tænkt mig var, at virksomhederne kontaktede mig hvis de var interesserede.

Men jeg kan røbe følgende:

Det er en service på internettet, hvor vi vil vælge én type webcam som skal bruges. Der vil ikke være andre. Det skal være en service ALLE vil kunne bruge, ikke kun i DK men også i hele verden. Det vi er ude efter, er billige, men effektive webcams. Det er vigtigt det er god kvalitet. Når dette projekt kommer ordentligt op at køre, vil firmaet uden tvivl få en stigning i deres omsætning.

Vi regner med et brugertal på 100.000 inden for de første år, og hvis hver af de personer skal have et webcam?

Det som kunne være alternativet var, at en webcamleverandør meldte sig, og vi kunne finde ud af noget med, at vi købte det af leverandøren, og leverandøren fik en masse omtale den vej.

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 18:46
Det er svært at få en investor. De gør det kun hvis de kan få det 20 -100 gange tilbage inden et år - og inden da skal de overbevises.

Tilmeldt 31. Dec 06
Skrevet kl. 18:59
Er der da nogen der kender nogle leverandører man kan kontakte?
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 23:51
Dato: 02-06-2007 16:24:59
Forfatter: lesP
Altså det er jo hemmeligt, men det er en service med online webcams, hvor vi skal bruge nogle webcams til at starte ud.

Hvor mange snakker i om? 10 eller 10.000?

Har i evt. selv en leverandør/kontakt, som kunne komme med en pris, så det evt. blot var muligt at sponsorere penge dertil.

// Jesper Skov

Tilmeldt 31. Dec 06
Skrevet kl. 02:29
Det, vi til at starte med, er nogle stykker til at opbygge projektet. Når det så kommer op at køre, får vi brug for 10.000.
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)