Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en der kan sælge hjemmesider

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Ensarsoft Web & Software Development Skrevet kl. 02:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer, eftersom jeg er ved at blive færdig med min firmaprofil side  www.ensarsoft.com , søger jeg en sælger der kan skaffe kunder til mig , jeg kan kode alt fra småt til stort med højt grafisk ekspertise, og har refferrencer på opgaver jeg har kodet, alt fra almindelige hjemmesider,store portaler,webshops og mobil sites du kan læse på hjemmesiden hvad jeg har af skills. Skaffer du mig kunder får du gode procenter ud fra hvert hjemmeside, lad os sige du skaffer mig en kunde til 10.000-Dkr får du 3000Dkr.. Da jeg kaster mig stille og roligt ude i det kan jeg ikke give fast grundløn men eftersom vi får den kørt op så kan vi altid finde ud af noget godt som du kan blive tilfreds af, og leje en lille kontor .

www.ensarsoft.com Web & Software Development "BESLUT JER IKKE ' FØR I HAR FÅET EN PRIS FRA OS"

 

Fra Yorkville, IL
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 86
Fra  Mobildiskotek Elektro Skrevet kl. 02:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg nok for ung til at kunne tilbyde mig til dette job selvom jeg vil mene at jeg kunne finde på noget, så jeg vil i stedet give lidt konstruktiv kritik i stedet. Siden er på engelsk og jeg vil gå ud fra at det skyldes de tre forskellige lande der opereres i, men hvorfor ikke en side for hvert land for at bidrage til følselsen af relation, trust og generel forståelse? Yderligere savner jeg en forside som faktisk betyder noget. Det er dejligt at der klart og tydeligt bliver givet en foklaring på hvad firmaet er (hvis man kan ordentligt engelsk og forstår det), men i tilfælde af at Google leder nogen hen på en anden side vil brugeren være lost. 

Jeg kan heller ikke lige se hvad top-menuen nytter, da den virker stort set identisk med side-menuen, plus at der mangler et favicon medmindre min browser driller. Og så synes jeg generelt at hjemmesiden fokuserer på at sælge tekniske termer i stedet for de løsninger som jeg altid synes plejer at fungere noget bedre, men den del bliver du lige nødt til at smide mig en besked med, hvis du vil høre mere. 

Håber det kunne bruges! 

Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Ensarsoft Web & Software Development Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian jeg retter op på alle de ting du nævner i nat,og fjerner top menuen og laver det om til flere sproget side, forresten alder,farve,race betyder intet dit arbejde er det vigtigste så smid mig et pm med dine kontakt info:)

www.ensarsoft.com Web & Software Development "BESLUT JER IKKE ' FØR I HAR FÅET EN PRIS FRA OS"

 

Fra Yorkville, IL
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 86
Fra  Mobildiskotek Elektro Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Gid der var flere i verden som dig, jeg smider en besked din vej! :) 

Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må meget gerne sende mig en privat besked, eftersom jeg har interesse i jobbet som sælger.

Med venlig hilsen

Patrick

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)