Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sprut rest lager sælges

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 20:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer, 

Jeg havde for lidt tid siden dette rest lager af sprut til salg. Men da køberen i sidste ende viste sig ikke at  være seriøs, er det nu til salg igen.

Lageret indeholder:

2 stk bombay gin
2 stk bacardi dragonberry
3 stk bacardi razz
2 stk Cuba caramel
2 stk Cuba strawberry
1 stk Sierra tequila
1 stk gul gajol
1 kasse Bacardi Breezer orange
1 kasse cult shakers 


Varerne sælges kun samlet, (evt. kan sprutten sælges uden de 2 kasser breezer, og shakers.).

Pris for hele lageret er 1700 Kr. ex. moms.

Varerne kan hentes i Herning,  (Kan evt. sendes hvis køber selv arrangerer transport).

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 13:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen som har interesse? :)

Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 199
Fra  KR Import Skrevet kl. 13:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark


Jeg skal selv til Herning her i weekenden og til koncert.

Kan jeg evt kontakte dig på mobilen?

Hvis du har et nummer.

Snakker lige med mine venner om det i dag og i morgen.

//Kim

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 13:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Har sendt dig en PB med tlf nummer.

MVH
Mark 

Tilmeldt 2. Sep 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

SLET

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

prisen excl. moms er jo stort set det samme i grænsebutikkerne , så er da ikke specielt lokkende.. Men held og lykke med det ;)

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 14:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

o0Juble0o:

prisen excl. moms er jo stort set det samme i grænsebutikkerne , så er da ikke specielt lokkende.. Men held og lykke med det ;)

Latterlige kommentarer frabedes!, hvis du ikke er interesseret i varerne så lad være med at skrive.

Du har jo tydeligvis ingen forstand på det,, for så ville du også vide at der er forskel på sprut priser købt i en grænsebutik og sprut købt i Danmark, som der er betalt DANSK afgift af!.

Tilmeldt 2. Sep 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Du har tydeligvis ikke lært hvordan man adresserer en person der prøver at hjælpe dig ved at sige at du formentlig (ligesom første gang) ikke får solgt dit restlager så tæt på original pris. 

Mark Jensen:
Du har jo tydeligvis ingen forstand på det,, for så ville du også vide at der er forskel på sprut priser købt i en grænsebutik og sprut købt i Danmark, som der er betalt DANSK afgift af!


Før du begynder at svine folk til, hvilket i sig selv er fuldstændig grotesk, skulle du måske selv lige checke dine facts. 

http://viewer.zmags.com/publication/f8addfaa#/f8addfaa/96 

Betalt dansk afgift solgt enkeltvis og stadig billigere :-)


Edit: Stavebøf

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 16:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Denne tråd er oprettet i "jeg har et godt tilbud", så jeg vil bede jer alle, incl. trådstarter til at holde jer til emnet.

En evt. debat om priser og afgifter på spiritus, kan I oprette en anden tråd til i en af debatgrupperne.

Jeres personlige uoverensstemmelser bedes i holde i private beskeder eller på mail

De bedste hilsener
/Brian 

Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

SmileHej, jeg er meget interreseret. Men kender ikke rigtig til det her Amino, så kan du ikke skrive en besked til mig på tlf: 53586426
Jeg er klar på at afhente så snart så muligt

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)