Hej alle aminoer. Tiden nærmer sig og vi skal snart på kræmmermarked. Vi vil i den forbindelse lave et super tilbud på vores fingerprint låse til huset. Men hvor mange % skal man tage af, for at fange folks opmærksomhed? En anden ting. Da vi har finansiering til vores kunder, vil vi jo gerne have internetadgang på markedet. Men synes det er dumt at invistere i mobiltinternet for 3 dage. Hvad kan man ellers gøre? Jeg har en htc mobil. kan man bruge internettet via mobil til computeren?
Håber alle har nydt denne dejlige forårsdag |
Kræmmermarked
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Under "indstillinger" kan du vælge enten tethering der giver net igennem usb forbindelse mellem computer og mobil eller lave et hotspot der gør dit mobile netværk tilgængeligt via WiFi |
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Super. det må jeg l ige prøve af:) takker mange gange |
Koster jeres produkter for meget i forvejen? Nej? Hvorfor skulle i så give rabat? Selvfølgelig kan man give rabat til nogle lejligheder, og til messer / kræmmermarkeder m.m. Men sats da i stedet for på at give noget ekstra. Kunne det ikke tænkes at de også kunne bruge 5 stks sikringsbeslag til vinduerne? (Nu ved jeg så ikke om i sælger det, men du har forstået pointen regner jeg med) I stedet for at give f.eks. 300,- i rabat (Som tære direkte på bundlinjen) så giver i noget der har en værdi af 300,- (som måske kun koster jer 100-150,-) |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)