Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til kommende webside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg har tidliger skrevet for hjælp til en webside og nu søger jeg lidt hjælp igen.

Jeg er helt grøn på E-handel området og som 19 årige uden speciel meget erfaring så er det lidt en jungle.


Hvad bruger i til at styre jeres økonomi og regenskaber? Og hvad er en fordel at bruge når man skal have integreret det med websiden så det bliver noget enklere. 

Min webshop har max 5 produkter i starten og det skal være meget enkelt at holde styr på regenskabet, så søger noget (helst gratis) som holder styr på ens regenskab som er integreret med websiden så hver gang jeg sælger en varer så bliver det automatisk slået ind.

Og et andet spørgsmål:

Med hensyn til lager og fødevarestyrelsen så er jeg meget i tvivel omkring reglerne angående proteinpulver, kosttilskud osv er.


Jeg har lidt svært til at finde et lager og det er noget der er utroligt vigtigt når man sælger protein pulver og andre kosttilskud.

Vil det være lovligt at leje et lagerrum fra eks: boxit.dk og bruge det som lager? Det eneste jeg ved er at det ikke må stå på gulvet, men på paller og hylder er iorden. Noget i kan fortælle mig lidt om, for jeg har virkelig søgt og søgt!

Og hvad med godkendelse af protein pulver, når det kommer fra england vil det så være nemt at få godkendt når der ikke er nogle ulovlige substanser i?

Og et sidste spørgsmål. SKAL man aftale med post danmark hvis man har en forretning at man sender erhvervspakker eller hvordan fungere dette?

Håber i kan hjælpe, jeg har virkelig søgt og vil gerne have sat det hele i værk snarest. 

Mvh Mark.

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark.

Ang. #1 så ved jeg ikke hvilken Webshop du har fået lavet men i det system vi laver webshops i som hedder Prestashop, der er et integreret bogførings program som er gratis og en god start at bruge.

#2 så kan du jo starte med at have lager derhjemme eller også kan du sagtens leje et lagerhotel som Boxit, der ingen regler til eget lager udover husk den rette forsikring, men Boxit har nok også noget forsikring. Det må du høre dem
Om.

Ang. #3 så skal du tilmelde dig PostDanmark erhverv men du kan også vælge at bruge gls og mange andre.

Håber det var svar nok :)
Har du fået lavet en Webshop eller er det noget jeg skal hjælpe dig med ?

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du helt sikker på at jeg kan have lager hjemme når det gælder ting som protein pulver?(har hørt det kan gå ind under ting som fødevarer men ved nemlig ikke præcist) Vil det være lovligt at have i et værelse i huset såsom ens soveværelse( bor hjemme lidt endnu)

Har p.t fundet en programør/designer som vil lave det i wordpress, skulle også være rimelig enkelt så det er jeg lidt i tvivel om.

Hvilken forsikring snakker vi her når det gælder denne branche? :)

Lige p.t har jeg brugt odesk for at finde en billig programør og designer til min webshop, da det er en meget presset branche grundet mange konkurrenter så det er nødvendigt at det virkelig ser flot og lækkert ud. Hvad ville du kunne tilbyde :)?

Mange tak for svar! :)

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ret så sikker ja, men ikke noget du må hænge mig op på. Ser ikke protein pulver som fødevare da det er pakket i bøtter, så det total lige gyldigt hvor det står opbevaret.

Brug endelig jeres soveværelse men husk en løsøre forsikring, brand og vand skade forsikring - ring til forsikrings selskab de vil hjælpe dig med dette! MEN det må aldrig koste over 6000 kr. Så tager de røven på dig med dit lille lager.

Jeg kan give dig et super tilbud så skriv endelig en privat besked eller mail mig på Support@eudesign.dk

Jeg ved hvordan man starter en Webshop på et lille budget og kan vejlede dig i opstart af forretningen.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej jeg ser det heller ikke som en fødevarer på den måde, men det skal opbevares tørt og køligt ved jeg.

Hvad er grunden til forsikring angående vand og brand skade? Er dette en nødvendighed eller hvordan?

Mit lager kommer i starten til at ligge omkring 2 paller så det er virkelig småt men der er plads på værelset hvis det er lovligt.

Har smidt en mail afsted :) 

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)