Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gang i den :0)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Bramming
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Fra  DogCity.dk Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Jubii  - jeg vil også prale.

Er i fuld gang med at pakke flyttekasser . Har købt et nedlagt landsted og starter www.bramming-hundecenter.dk snart. Både privat og lager/butik skal flyttes i ET hug !

Online shoppen www.dogcity.dk kører for fulde hammer, og det vil den fortsat gøre. Men nu kommer der et hundecenter med fysisk butik, undervisning og adfærdsbehandling på centret. I forvejen er der travlt indenfor adfærdsbehandlingen, og jeg er booket op måneden ud med at køre ud til hundejere jylland/fyn.

Har fået en aftalt med FOF i Esbjerg. De annoncerer tre hundehold i deres katalog, og jeg får en masse reklame udaf det  ge-ni-alt

Hvor er det dog skønt at arbejde for noget man brænder for, at bestemme helt selv, og at kunne sparke r.... når man virkelig har lyst til at der skal ske noget.

Wuf og Wow

Charlotte

Adfærdsbehandler og træner

-hundeartikler til træning og leg

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 15:42
Hej,

Selv om vi er konkurenter via min ene virksomhed, så er vi jo også aminoer. SÅ Stort tillykke. Held og lykke med det nye sted.

God weekend

Charly

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 16:07
Hej Charlotte

Jeres logo er helt fantastisk! Jeg synes klart, at I skal tænke "den snusfornuftige vovse med halen i sky" mere ind i jeres site. Den er sød, sjov og bærer ikke bare på en apropos-varepose men også en masse uudnyttet brandingpotentiale.

Rigtig god fornøjelse med jeres nye liv på landet.

Mvh.

René

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)