Hej folkens, Jeg har de seneste mange måneder siddet og arbejdet på et hobbyprojekt i min fritid som nu endelig er udgivet på app store. Appen hedder NewsTractor og gør det muligt at læse små nyheder fra social medier som Facebook, Google plus og Twitter. Men det er jo lavet før? Der findes en del apps i forvejen som aggregerer nyheder fra de sociale medier, men på NewsTractor er det ideen at brugerne er med til at stemme på ideerne (lidt ala Reddit), og derved bestemmer man hvad der er interessant. Jeg har en algoritme som køres igennem flere gange om dagen som så giver nyhederne point udfra relevans og om det er en god eller dårlig nyhed (Læs mere her: http://newstractor.com/2012/why-newstractor/). Brugerne hjælper derved hinanden med at finde relevant og interessant indhold på de sociale medier udfra de tags som nu interesserer en. Hvad skal jeg så? Jeg er udvikler så jeg har det med at grave dybt ned i teknikken, og derfor kan jeg godt bruge noget feedback på hvad der kan ændres eller hvad der skal fixes ved appen. Appen er gratis, så jeg ville værdsætte hvis I havde mulighed for at prøve den 5 minutter og så sige hvad I synes. (Bare så I har det i mende, så bliver splash screenen fjernet og den hvide boks i bunden ligeledes) Det skal desuden siges at appen er lavet med PhoneGap, så hvis I har nogle spørgsmål til den teknologi, så sig endelig til. |
Har brug for lidt feedback på min iPhone app
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)